Pimp Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 jeg er veldig glad i svisker. Spiser dem som snack, istedenfor potetgull, sjokolade osv. Spiser dem rett fra boksen altså Noen ganger blir det for tamt, så jeg lurer på om noen har prøvd morsomme kombinasjoner, f.eks. svisker med valnøtter eller marsipan eller noe annet. Blir veldig glad for nye ideer:)
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Om en tar for mange svisker naturelle...kan det bli mere "piff" enn en noen gang hadde ønsket seg. Jeg snakker av erfaring.
Dark Star Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 La de trekke i Cognac, rulle inn i en marcipankule og dekk med et lag mørk sjojolade 1
Kinini Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Surr bacon rundt! Det har jeg fått på tapas. Kjempegodt! 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Som tapas med bacon rudt! *løpe på butikken for å kjøpe svisker og bacon*
Pimp Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2010 La de trekke i Cognac, rulle inn i en marcipankule og dekk med et lag mørk sjojolade tusen takk!! vet du hvor lenge de skal trekke? Det kan fort bli for mye cognac;)
Pimp Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2010 Surr bacon rundt! Det har jeg fått på tapas. Kjempegodt! takk:) skal de stekes i panne eller ovn?
Dark Star Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 tusen takk!! vet du hvor lenge de skal trekke? Det kan fort bli for mye cognac;) Det kan aldri bli for mye Cognac Nesj, trekke de 10 minutter på svak varme kanskje? 1
Frk. Belle Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 (endret) Spiste mye svisker før.. gjerne sammen med nøtter:) Og/eller i yoghurt naturel Har prøvd bacon og dadler og det ver kjempegod så funker sikkert kanon med svisker også. Endret 17. desember 2010 av Frk. Belle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå