Gjest anette Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Leser litt om candida infeksjon i kroppen. Ser jeg har en god del av symptomene. Men vet ikke hvor jeg kan teste meg for dette? hos fastlegen min? eller er det bedre hos "natur leger" (eller hva jeg skal kalle det) Er det vanskelig å finne? Hvilke tester blir tatt? Noen som har/ har hatt dette?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Jeg dro til ernæringsfysolog hvor de antok at jeg hadde dette basert på tegn kroppen min ga. Jeg ble ikke testet så vidt jeg husker. Jeg gikk på en candidadiett i ettertid og ble mye mindre oppblåst, gikk ned litt i vekt ( var noe overvektig) og ble kvitt candida i underlivet. Det er sukker og gjær som er roten til vondten.
rakianne Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Jeg dro til ernæringsfysolog hvor de antok at jeg hadde dette basert på tegn kroppen min ga. Jeg ble ikke testet så vidt jeg husker. Jeg gikk på en candidadiett i ettertid og ble mye mindre oppblåst, gikk ned litt i vekt ( var noe overvektig) og ble kvitt candida i underlivet. Det er sukker og gjær som er roten til vondten. Sukker, gjær og andre karbohydrater. Var myyyyyyye plaget av sopp fra jeg var ca 18 år og frem til for noen år siden. Da la jeg om kostholdet og vips, bank i bordet, ikke mer sopp her i gården!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå