Gå til innhold

Hvilken stilling starter dere alltid samleiet med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften sier.

Hvilken stilling starter dere alltid/som oftest samleie i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv så starter vi alltid i enten misjonæren eller jeg på toppen.

Etter fødselen så gjør det vondt/er ubehagelig når han skal inn første gangene. Enda det er 9 mnd siden fødselen.

Så tar noen jokk før det er greit. Og da vil jeg ikke starte i andre stillinger.

Skrevet

Som overskriften sier.

Hvilken stilling starter dere alltid/som oftest samleie i?

Vi starter alltid i doggy eller misjonæren. :D

Gjest Purple Haze
Skrevet

Veldig ofte meg på topp, men variasjon er en fin ting :)

Skrevet

Jeg pleier alltid å gå ned på dama først, så da er det naturlig at vi starter i misjonæren.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det er litt forskjellig. Vi har ingen fast stilling som vi alltid begynner med men det er vel misjonæren som blir mest brukt først.

Skrevet

varierer egentlig en del, men starter som regel med misjonær, doggy eller at jeg sitter oppå :)

Skrevet

Er vel egentlig forskjellig fra gang til gang her. :) Blir mest det som faller oss inn der og da :)

Skrevet

Starter som regel med spooning. Deilig :)

Skrevet

Jeg pleier alltid å gå ned på dama først, så da er det naturlig at vi starter i misjonæren.

Pleier faktisk å gjøre nøyaktig det samme.

Skrevet

Starter som regel i en eller annen form for misjonæren. Gjelder kun om vi ligger i seng/sofa, da - vi er glade i sex på forskjellige steder, så blir mye stående bakfra, naturlig nok.

Skrevet

Muligens et dumt spm. Men på et vanlig samleie, er det vanlig å bytte mellom mange ulike stillinger da?

Skrevet

Det kommer naturligvis helt an på hva de to som har sex foretrekker.

Skrevet

Muligens et dumt spm. Men på et vanlig samleie, er det vanlig å bytte mellom mange ulike stillinger da?

Dette er nok veldig individuelt. Jeg gjør det som faller seg naturlig. Blir for klinisk om man planlegger det på forhånd, mener nå jeg. Jeg var sammen med ei jente som måtte ha alt i riktig rekkefølge for å komme, og da sveipet vi innom 8 stillinger. Det meste lå nok i hodet hennes, men hun var ikke interessert i å utfordre rutinen sin.

Skrevet

Unnskyld meg, er det rart folk har et kjedelig sexliv når de kjører samme stilling hver gang? :skratte:

Skrevet

samme

Skrevet

Unnskyld meg, er det rart folk har et kjedelig sexliv når de kjører samme stilling hver gang? :skratte:

Vet ikke om denne var ment til meg (AB 00:07), men jeg har aldri hatt sex, så dette var faktisk noe jeg lurte på.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Enig. Det hadde kjedelig å bare hatt misjonæren hele tiden og ingen andre stillinger. Gøy å prøve ut nye stillinger og variere litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...