AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Mange som er bipolare her? hvordan har dere det i hverdagen?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Jeg er bipolar, type 2, rapid cycling, mixed state Hverdagen kan vær rimelig turbulent til tider, men jeg har fått medisin nå som hjelper bedre enn hva jeg har hatt tidligere og jeg har også lært at jeg må ha balanse i hverdagen, jeg kan ikke pushe meg for mye.... jeg må hvile mye, jeg kan ikke ha for mye planer, jeg må tåle og fjerne en del ting fra listen over hva jeg skal gjøre, fikse, ordne, besøke, ha besøk osv osv... Fordele jevnt utover, sette av tid til å hvile ut også, regelmessig tider og stå opp på og legge seg, spise regelmessig, rutiner, rutiner, rutiner. Utrolig kjedelig, men heller det enn å falle så langt ned annenhver dag at jeg skader meg selv, må bli lagt inn på psyk osv. Ikke minst regelmessig trening(finn noe som man liker å gjøre eller har det negativ effekt), meditasjon og måter å roe ned kropp og sinn på er ypperlige verktøy i hverdagen. Og det kan også gi en super effekt, stabilt humør, nok energi osv å gå over til lavkarbo og holde det helt uten gluten og melk. Anbefaler www.bipolarforeningennorge.no info på siden og forum for bipolare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå