Gjest Jeanette Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Hei.. Bak i nakken, eller der ryggen,nakken og skuldrene møtes har jeg en stor klump. På en måte.. Det er akkuratt som om ryggraden sitter 10 cm mer opp en det den skal.. :S Jar hatt dette noen mnd nå.. Har ikke vært sånn hele livet. Plages også med smerter i rygg/ nakke. Jeg er ikke så god til å forklare,hehe. 4-5 cm fra hårfestet begynner ''ryggmargen'' eller hva det er, og stikker ca 4-5 cm ut såmm er det ned til skuldrene før det er som en 'vanelig' rygg.. Det ser ikke fint ut.. :/ Noen med noe svar? er redd!
Gjest Jeanette Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Dra til legen! Ja,skal prøve å få bestilt legetime imorgen. Det kan høres værre ut enn det er, for det er ingen som har kommentert det,men jeg har lagt merke til deg veldig godt selv. Viste det til mamma,og hun synes vi skal få sjekket det hos legen. Takk for svar :-)
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Utgliding eller brudd? Jeg har noe liknende selv etter et brudd som barn som aldri ble sett til og grodde feil, og det er permanent om jeg ikke blir operert. Det er ikke aktuelt pga at det er et rent kosmetisk problem. Mulig det kan tas nå hos deg, men slik jeg har forstått min situasjon måtte jeg ha blitt satt i korsett max 14 dager etter bruddet, etter det var det for sent å rette det opp uten operasjon. Men det er lite problematisk nå, ser bare litt pussig ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå