Gå til innhold

Symptomdatabase?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om det finnes et sted der man kan taste inn symptomer man har og så kommer det opp sykdommer som har disse symptomene?

Jeg har vært til lege igår og idag, ikke funn på prøver, prøve er inne til dyrking, skal i tillegg ta GU og flere undersøkelser til uka. Men dette bekymrer meg veldig og skulle gjerne hatt en pekepinn hvertfall.

Mer hva som er utelukket og hva som er alt.

Symptomer

- Svie ved vannlating type pisse piggtråd, jeg hyler av smerte rett og slett, nå har jeg heldigvis masse smertestillende inntil neste time..

- økt utflod

- antydning til blodfarge i urin

- negativ stix for uvi

- negativ crp

- negativ graviditetstest

- feber

- treg mate

- promper mye

- etterhvert også fått vondt i endetarm området

- sårhet i hele underlivet, slik som vis man har hatt vanvittig mye sex, sliten i underlivet rett og slett

- kvalme

- vondt i nedre del av magen

- utmattende følelse i kroppen hele tiden

- begynte torsdag kveld og har bare økt i styrke siden da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På www.nhi.no har de en symptomdatabase. Du kan dessverre ikke skrive inn alle symptomer du har og få opp alternativer, men du kan se symptom for symptom. Men noe som er bra, er at når du klikker deg videre inn på informasjonen som kommer opp, står det hvilke symptomer som er forbundet med dette, og da kan du se hva som stemmer best.

Håper du får svar snart, det høres jo forferdelig ut :klemmer:

Skrevet

http://symptoms.wrongdiagnosis.com/

Er på engelsk da men du kan søke på multiple symptomer. Bare begynn på en av de ti første valgene ("Fever" for eksempel) så får du opp flere valg.

Ja det var litt av en liste, får håpe prøvene sier noe men lurt å undersøke på egenhånd ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...