Gjest Sandbekken Skrevet 15. desember 2010 #1 Del Skrevet 15. desember 2010 Noen flinke som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. desember 2010 #2 Del Skrevet 15. desember 2010 Noen flinke som kan hjelpe meg? Sheet sleeping bag står det i min gigantiske ordbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Del Skrevet 16. desember 2010 Haha, jeg må spørre. Hva er en lakenpose? Det har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Del Skrevet 16. desember 2010 Enig med siste taler - lakenpose?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 16. desember 2010 #5 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Tuuusen takk for hjelpen! nå kan jeg finne billige på ebay Lakenpose er en slags tynn sovepose man bruker om man skal sove feks på hostell og ikke vil/tåler å ligge rett i hostellets laken. De beste er laget av silke, og silke har den egenskapen at den "regulerer" varmen.. Endret 16. desember 2010 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #6 Del Skrevet 16. desember 2010 Aha. Supert, da har TS lært et nytt ord på engelsk, og jeg har lært et nytt på norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 16. desember 2010 #7 Del Skrevet 16. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 16. desember 2010 #8 Del Skrevet 16. desember 2010 Sheetbag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 16. desember 2010 #9 Del Skrevet 16. desember 2010 Sheetbag hehe Forskjell på sheet og shit da, vet du . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 16. desember 2010 #10 Del Skrevet 16. desember 2010 Forskjell på sheet og shit da, vet du . Hehe, jau, men det var en fin "pun" i det da.. litt tørt muligens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 16. desember 2010 #11 Del Skrevet 16. desember 2010 Haha, jeg må spørre. Hva er en lakenpose? Det har jeg aldri hørt om. Enig med siste taler - lakenpose?? :klø: Jeg slutter aldri å forundres over de som ikke kjenner til Google! Utfra hva jeg ser på nettsider med reiseutstyr blir lakenpose også kalt travelsheet, sleeping bag liner og sleeping sheet /liner, så kjært barn har mange navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå