Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg er en kar på 24 år, og "holder" for tiden på med en jente på 22 år. Vi har hatt veldig god kontakt og kjemi egentlig siden begynnelsen av året, som har ført til en del roting i fylla (uten noe mer).

Siste halvannen måneden har det dog endelig gått et steg videre, og ting har begynt å bli en del mer seriøst. Vi er en del sammen på fritiden, hun har overnattet ved et par anledninger, og ting begynner å ligne på et forhold. Vi er likevel enda bare på datingstadiet, og har det fint sånn for øyeblikket.

Uansett, jeg har lyst å gi henne en liten opperksomhet til jul, og tenkte da på å få noen blomstrer levert på døren. Men hva tenker dere om å gi blomster til jul på dette stadiet? Er det for mye og overveldende, eller tror dere hun ville satt pris på gesten?

Og i tilfelle jeg ender opp med å gi; hvilke blomster er passende? Blir en stor og romantisk rosebukett (ala denne) for mye? Eller er denne mer passende? Evt. sjekk gjerne ut interflora.no om dere har tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du vil gi blomster, er den første mer romantisk.

Men du har ikke plukket opp noe annet du vet hun ønsker seg, da?

Blomsterbuketten var NYDELIG, men f.eks en DVD du vet hun har lyst på eller lignende er jo mer personlig, da.. :) Uten å være overveldende.

(Og da mener jeg at hun f.eks har sagt "Er SÅ kjipt at jeg ikke får sett askepott på julaften.. Også glemmer jeg alltid å kjøpe den på dvd". Ikke at du bare kjøper en random film hun "synes virker bra")

Hvis en "vanlig" gave er for mye (du kjenner jo hvor dere "er"..), så synes jeg du absolutt skal gå for den første buketten! :) Nydelig!

Endret av kaprifolen
Skrevet

Blomster kan du gi når som helst, på julaften hadde jeg satt mer pris på en litt mer pesonlig gave! Dessuten er det jo kanskje litt vanskelig med levering osv i jula, en jente på 22 år er sannsynligvis ikke hjemme hos seg selv i jula?

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for blomster. Det blir mer som en oppmerksomhet og ikke en gave. Dersom du kjøper f.eks. en dvd til henne så kan hun kanskje føle det litt ubehagelig dersom hun ikke har kjøpt noe til deg. Jeg hadde kanskje kjøpt en litt enklere bukett. I tillegg så må du sjekke rundt det Juliane skrev. Hun er sikkert ikke hjemme på julaften. Når drar hun bort og hvor lenge blir hun borte. Trist å få blomster den 23. for så å reise bort noen dager og komme hjem til en vissen bukett.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger!

Jeg hadde tenkt å gi blomstrene den 22., så det blir mer en oppmerksomhet i juletiden, og ikke akkurat en julegave. Har også sjekket at hun er hjemme da, så det skal gå i orden.

• Liker 1
Skrevet (endret)

likte den siste fordi det er så gullige sammensetninger.

Hva med en juleoppsats? Ikke glem 14.februar, hvor blomter og roser er hot hot hot...

Kanskje jeg er litt rar, men jeg likte denne... http://www.interflora.no/vareside/%3Cb%3EVakker%3C/b%3E/?callcenter=&land=1&forhandler=&vare=260156

Eller hva med noen av de hvite? http://www.interflora.no/vareside/%3Cb%3EGulltopp%3C/b%3E/?callcenter=&land=1&forhandler=&vare=260132

:yvonne: lykke til

Endret av Wonders
  • Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Heisann.

Jeg er en kar på 24 år, og "holder" for tiden på med en jente på 22 år. Vi har hatt veldig god kontakt og kjemi egentlig siden begynnelsen av året, som har ført til en del roting i fylla (uten noe mer).

Siste halvannen måneden har det dog endelig gått et steg videre, og ting har begynt å bli en del mer seriøst. Vi er en del sammen på fritiden, hun har overnattet ved et par anledninger, og ting begynner å ligne på et forhold. Vi er likevel enda bare på datingstadiet, og har det fint sånn for øyeblikket.

Uansett, jeg har lyst å gi henne en liten opperksomhet til jul, og tenkte da på å få noen blomstrer levert på døren. Men hva tenker dere om å gi blomster til jul på dette stadiet? Er det for mye og overveldende, eller tror dere hun ville satt pris på gesten?

Og i tilfelle jeg ender opp med å gi; hvilke blomster er passende? Blir en stor og romantisk rosebukett (ala denne) for mye? Eller er denne mer passende? Evt. sjekk gjerne ut interflora.no om dere har tips :-)

Blomster er kjempekoselig å få, og når man fortsatt er på datestadiet er det veldig passende, syns jeg.

Når det er sagt, syns jeg de du linker til minner om brudebuketter. Mulig jeg er utdatert på det området, så det kan hende jeg er helt på jordet.

Hvorfor ikke bare kjøpe en bukett langstilkede roser?

• Liker 1
Gjest Jentehumor
Skrevet

Blomster er kjempekoselig å få, og når man fortsatt er på datestadiet er det veldig passende, syns jeg.

Når det er sagt, syns jeg de du linker til minner om brudebuketter. Mulig jeg er utdatert på det området, så det kan hende jeg er helt på jordet.

Hvorfor ikke bare kjøpe en bukett langstilkede roser?

Veldig enig med deg. :)

Skrevet

Nå er jeg mann da men er enig med de to over, de to du linka til virka litt vel mye, da vil hun kanskje føle seg litt forlegen og presset. Bedre med bare vanlige roser, det er nok for å få fram budskapet om at hun er spesiell for deg. Det viktige er jo at du faktisk har tatt deg bryet med å kjøpe blomster til henne, ikke at buketten skal være mest mulig prangende.

Skrevet

likte den siste fordi det er så gullige sammensetninger.

Hva med en juleoppsats? Ikke glem 14.februar, hvor blomter og roser er hot hot hot...

Kanskje jeg er litt rar, men jeg likte denne... http://www.interflora.no/vareside/%3Cb%3EVakker%3C/b%3E/?callcenter=&land=1&forhandler=&vare=260156

Eller hva med noen av de hvite? http://www.interflora.no/vareside/%3Cb%3EGulltopp%3C/b%3E/?callcenter=&land=1&forhandler=&vare=260132

:yvonne: lykke til

Den første var nydelig! :jepp: Den hvite fikk jeg litt bårebukett-assosiasjoner til...

Ellers heier jeg fortsatt på den første! Synes det er litt drøyt om man skal føle seg "presset" av en nydelig blomsterbukett....:klø: HEIA GOD GAMMELDAGS BEILING! :goodbye:

Skrevet

Det har da kokt ned til disse to alternativene:

- Alt. 1

alt1.jpg

- Alt. 2

alt2.jpg

Noen meninger? Husk gjerne på utgangspunktet mitt, som er at vi er i datingfasen og jeg har lyst å gi henne en oppmerksomhet, uten at det skal være alt for overveldende romantisk.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for blomster! :)

Skrevet

Årh, heldig hun som dater deg :D Hadde blitt veeeldig glad for blomster selv :)

Alt.1 var veldig fin forresten :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Syns alternativ 1 passer fint til jul :) Og er en passende oppmerksomhet i datingfasen.

Skrevet

Jeg ville også blitt kjempeglad for blomster!

Skrevet

Syns alternativ 1 passer fint til jul :) Og er en passende oppmerksomhet i datingfasen.

Yepp, alternativ 1 :)

Og de første du hadde i åpningsinnlegget var litt too much, overkill - ja, brudebukett :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...