Gå til innhold

Pink fluffy unicorns

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du litt nede, kan du sjekke ut denne. En i guilden på WoW har spammet den på ventrilo under raidinga idag, og jeg vet hvertfall at det fikk et smil om munn på meg et par ganger. :D

Pink fluffy unicorns dancing on rainbows!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så søt han var :fnise: herlig video, KaDust!

Edit: Flott.. Sangen er LIMT på i hjernen min :hakeslepp:

Endret av CocoPiaf
  • Liker 1
Skrevet

Hahaha, ja og der sitter den ganske lenge :P

Skrevet

Cocopiaf: HER også! Flott at jeg så på denne nå rett før jeg skal legge meg! Pink fluffy unicorns dancing on rainbows...forresten så digger jeg han fyren! De andre videoene hans er også morsomme :)

Skrevet

Ja, han har relativt mye bra. Sinnsykt flink med både instrumenter og sang. :)

Gjest Sommertid
Skrevet

Nei, nei, nei! Jeg kommer aldri til å få denne sangen ut av hodet. Slike sanger sitter som limt i en evighet hos meg.

Men søt var den :fnise:

Skrevet

Hahaha, jeg vedder på at jeg ikke får sove i natt. Kommer til å ligge på puta å nynne på den i stedet. :jepp:

Skrevet

"It's so fluffy i'm going to diiiiiiiiieeeee!!!"

(fritt tatt fra Decpicable Me.)

:hjerte:

• Liker 2
Skrevet

KaDust - nå skal jeg starte tidenes hevnaksjon mot deg. Tror du pokker'n ikke jeg drømte om både sangen og fyren i natt!? Igjen og igjen og igjen og... Men bare vent du - jeg skal finne en sang som er minst fjorten ganger teitere og setter seg fast på hjernen ihvertfall seksten ganger så mye! Hevnen blir grusom! Moahahahahahaha!

:ler:

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Og her også, LIMT fast! Veldig bra når jeg skal holde kurs for ungdommer! Jeg kommer til å være den gale unicorn-læreren! :ler:

• Liker 1
Skrevet

"It's so fluffy i'm going to diiiiiiiiieeeee!!!"

(fritt tatt fra Decpicable Me.)

:hjerte:

Måtte like denne ja ;) Så traileren med min søster (vi bor på går = masse fluffy dyr, hund, kattepus, hester emd massiv vinterpels og sauer...). HVER gang hun så et dyr løp hun bort, løftet det opp (kastet seg rundt halsen på hestene vell å merke... De er små, men ikke så små) og gaulte "its so fluffy I could diiiiiiiiiiiie!".... Jepp, jenten er 14 :fnise:

Men det værste er vell at alle dyra likte behandlingen :rødme:

(setningen er foresten relativt bedritten på norsk, noe vi irriterte oss grønn over når vi så den på norsk på kino...)

Skrevet

Du er slem! Den sangen der fester seg skikkelig! Men han er søt da :fnise:

Skrevet

KaDust - nå skal jeg starte tidenes hevnaksjon mot deg. Tror du pokker'n ikke jeg drømte om både sangen og fyren i natt!? Igjen og igjen og igjen og... Men bare vent du - jeg skal finne en sang som er minst fjorten ganger teitere og setter seg fast på hjernen ihvertfall seksten ganger så mye! Hevnen blir grusom! Moahahahahahaha!

Hahaha, blir spennende å se om du klarer å finne noe som setter seg like bra! :fnise:

Skrevet

begge er gamle, men like fult hjerneklistrende!

Skrevet

Synes ikke de satte seg like bra, jeg. ;o

Skrevet

Jeg datt over Snappi på leitingen, DEN sitter fast den!

• Liker 1
Skrevet

Hehe, den var jo ganske så søt. Men hvis man leter etter irriterende sanger som blir sittende fast, så har man jo denne:

Skrevet (endret)

Måtte like denne ja ;) Så traileren med min søster (vi bor på går = masse fluffy dyr, hund, kattepus, hester emd massiv vinterpels og sauer...). HVER gang hun så et dyr løp hun bort, løftet det opp (kastet seg rundt halsen på hestene vell å merke... De er små, men ikke så små) og gaulte "its so fluffy I could diiiiiiiiiiiie!".... Jepp, jenten er 14 :fnise:

Men det værste er vell at alle dyra likte behandlingen :rødme:

(setningen er foresten relativt bedritten på norsk, noe vi irriterte oss grønn over når vi så den på norsk på kino...)

Jeg og min mann (ja vi er 34 og 36 år..) har det som intern greie om alt vi synes er søtt og fluffy og "gulligt". Feks saueskinnstepper på IKEA.... :sjenert: Voksne folk, haha!

Endret av Vettel
Skrevet (endret)

Fikk melding fra mamma om at hun hadde en periode hvor hun dukket opp fra ingensteds av og klappet seg på kinnene og spurte om det var irriterende :skratte: Mamma holdt på å bli GAL....

Men det viser jo bare at du og mannen er perfect match og ment to be <3

Endret av Lykkelitenen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...