AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Oppdaga her en dag at jeg har masse hår i rumpa Jeg er jente på 20 år, og jeg vet at hår i rumpa er meget vanlig på menn, men har aldri i mitt liv hørt om at kvinner har det også? Ble utrolig flau og lei meg da jeg oppdaget dette. Jeg nevnte det til kjæresten min også, og han flirte litt og innrømte at han hadde merka det, men at han ikke brydde seg. Men jeg syns dette er forferdelig ydmykende og grusomt!! Er det sånn at jeg må begynne å barbere rævva mi i tillegg til alt det andre på resten av kroppen?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Ja, alle har hår i rumpa og nei, du må ikke fjerne det.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Herregud, tuller du eller??!! ALLE har hår over hele kroppen, utenom under føttene og inni hendene. Du som er 20 år burde vite dette.... 5
Gjest Eurodice Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Hår i rumpa kan jeg ikke tenke meg er vanlig, derimot på rumpa har vel de fleste mer eller mindre av.
Gjest Jentehumor Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 da jeg gikk i 7ende klasse fikk jeg mine første rumpe hår. Da jeg fikk masse hadde de andre jentene enda ikek fått noe. Trodde det bare var meg jeg. 3 år senere og jeg spør ei jente igjen. Hun sier fortsatt nei, men nå forstår jeg jo at hun ikke snakket sant. Jeg er jo ikke den eneste. Passer på jeg når det gjeller barbering i rompa. Du kan stusse det, men ikke fjern alt, ikke noe godt å få kutt i rompa. Jeg gjør det slik, noen fjerner alt. Og analen vil jeg helst skal få lov å få ut det skitte den driver med uten at jeg får betente sår etter barbering. Ellers så har ingen menn dødd av at jeg har hår i rompa. I heten finner vi på all fantens griseri, da er hår i rompa verdens minste problem! :D
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Oppdaga her en dag at jeg har masse hår i rumpa Jeg er jente på 20 år, og jeg vet at hår i rumpa er meget vanlig på menn, men har aldri i mitt liv hørt om at kvinner har det også? Ble utrolig flau og lei meg da jeg oppdaget dette. Jeg nevnte det til kjæresten min også, og han flirte litt og innrømte at han hadde merka det, men at han ikke brydde seg. Men jeg syns dette er forferdelig ydmykende og grusomt!! Er det sånn at jeg må begynne å barbere rævva mi i tillegg til alt det andre på resten av kroppen? det er nok helt normalt kjære deg, men jeg skjønner frustrasjonen veldig godt! Har vurdert om jeg skal vokse.
Gjest Jentehumor Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 veet bikini:) Au sier jeg bare, men som jeg gjør på den viktigste delen, det er bare første gangen det gjør mest vondt. Likevel har jeg prøvd å dra hår fort fra rumpa med en pinsett, men det er jo faktisk verre der enn på musa! :O Men jeg ville likt å gjort det hos en proff da.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #10 Skrevet 15. desember 2010 Au sier jeg bare, men som jeg gjør på den viktigste delen, det er bare første gangen det gjør mest vondt. Likevel har jeg prøvd å dra hår fort fra rumpa med en pinsett, men det er jo faktisk verre der enn på musa! :O Men jeg ville likt å gjort det hos en proff da. Gjør ikke vondt, er hårfjerningskrem:) 1
smalls Skrevet 15. desember 2010 #11 Skrevet 15. desember 2010 Alle har hår i rompen. Noen fjener det mens andre gjør ikke det. Jeg fjerner det.Synes ikke noe om å ha hår i rompen. Vokser. Gjør ikke så vondt
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #12 Skrevet 15. desember 2010 Alle har da hår i rompa! Jeg ble også flau da jeg oppdaget det, hadde jo hatt sex noen ganger og tenkte at det var flaut tilfelle han hadde sett det Jeg bruker høvelen, og etter noen års trening så går det lett som bare det! 1
hårfjerning Skrevet 15. juni 2015 #13 Skrevet 15. juni 2015 Du kan også tage et kig på denne guide om hårfjerning :D
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #14 Skrevet 15. juni 2015 Morsomt at du er overrasket over å ha hår i rumpa. Det har da ALLE. Få som snakker om det derimot. Man barberer da bare der også. Anonymous poster hash: 400f2...2e5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #15 Skrevet 15. juni 2015 Er det virkelig noen som gidder å barbere det. Anonymous poster hash: 8f77c...de2
Guadaloupe Skrevet 15. juni 2015 #16 Skrevet 15. juni 2015 Slapp av! Jeg har litt hårvekst rundt anus men jeg gidder ikke å fjerne det, har lest noen skrekkhistorier om det (les:nålepute).
Puselusk Skrevet 16. juni 2015 #17 Skrevet 16. juni 2015 Alle har hår i ræva og noen har mer enn andre. Så skal mer til for at livet ditt skal falle i grus enn skarve rompehår Bare å ta det helt med ro :D
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #18 Skrevet 16. juni 2015 Lurer en gang i blant på om de i klassen vokser håret i rumpa alle mann (jentene) for de pleier å ta g-streng bilder av seg i speilet og legge det ut på instagram... (Heheh bare noe jeg kom på av emnet) Men det er vanlig, og fullt mulig å fjerne det, og så lenge kjæresten din ikke bryr seg, syns jeg ikke du skal tenke for mye på det Anonymous poster hash: 88131...db2
Puselusk Skrevet 16. juni 2015 #19 Skrevet 16. juni 2015 Oooooog der så jeg at tråden er fra 2010. Jeg ønsker meg selv velkommen etter 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå