Gjest Maritaa Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Hei! Har noen av dere spottet etter antibiotika kur? Jeg spotter aldri, bruker å spotte litt samme dag jeg skal ha mens. Denne gangen spottet jeg 2 uker før mens i en HEL uke! kom litt brunt utflod hver dag. Den 7 dagen var utfloden endelig blenda hvit igjen. Jeg hadde uvi noen dager før eggløsning, så jeg gikk på antibiotika (pennomax). Har noen andre slike erfaringer? Jeg skal ha mens imårra, så jeg vet ikke om den har klusset til mensen.. Håper på svar!!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Bruker du hormonpreensjon er dette vanlig pga at du ofte ikke tar opp hormonene særlig godt når du går på antibiotika. (Samme grunnen itl at du skal bruke kondom under og etter antibiotikabruk)
Gjest Maritaa Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Nei, bruker ike prevansjon i det hele tatt. Men er det vanlig at antibiotika klusser til syklusen, slik at man begynner å spotte?
Gjest Maritaa Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Ingen andre som har erfaringer eller vet noe om det her????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå