Gå til innhold

halsbetennelse..

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei..

har noen hatt dette før?

Har vært syk i 5dager nå,med alt: vondt i hodet,hoste,vondt i øyet,tett i nesa,vondt i halsen. alt skjer liksom rundt i halsen og oppover.. har hatt influensa ffør,men dette var virkelig sterk,fordi alt kom på en gang og bare er der!!! har ikke sovet noe godt på flere dager, fakstisk har jeg vært så mye sengeliggende at hodet mitt verker bare den berører en pute elle rnoe annnet gjenstand.

men det virkwlige problemet er halsbetennelse som jeg mistenker. jeg har så vondt i halsen,det svir når jeg spiser eller svelger "luft". det å bare puste gjør også litt vondt. har noen hatt det slik før?jeg har aldri vært så syk før med så mye symptomer,og halsen har aldsri sviktet slik,,,skal j gå til legen?de vil sannsynligvis si at alt er normalt...

Ville ha råd fra dere som har hatt halsbetennelse før eller vet om det..

jeg er så håplør deprimert nå,trenger å klage litt.føler jeg har klagd for mye til typen. har prøvd pepcidduo, som jeg har kastet opp et par gangewr,og føler ikke for å prøve igjen,å kaste opp slik er bare ikke noe jeg tåler i min tilstand.. :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er halsbetennelse så trenger du antibiotika. Det går mye om dagen, bla halsbetennelse.

Gå til legen du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...