Gå til innhold

Hvordan få pulevenn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har noen tips om hvordan man kan skaffe seg en pulevenn.

Det jeg mener er att man må vite at han ikke er ute etter ett seriøst forhold, han må ikke tro at jeg er ute etter ett seriøst forhold, heller ikke være ute etter et one night stand. Samtidig hadde det ikke vært så gøy om han var på mange andre samtidig, med tanke på kjønnsykdommer osv. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon -> problem solved.

Eksempel: "Du er digg, dette var digg, men jeg vil ikke ha et forhold. Vil dog fortsette med dette."

Skrevet

Vel, det ligger litt i ordet da. Det er en venn som du puler. Altså du skaffer deg en venn, og dere puler.

Sånn skaffer man en pulevenn :))

Skrevet

Jeg hadde en pulevenn i sommer, faktisk. Vi traff hverandre på fylla og endte i seng. Senere fant vi ut at ingen av oss var ute etter et forhold, men kunne ikke stoppe. Så da var det i gang.. :)

Skrevet

nakenprat.com ;)

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om noen har noen tips om hvordan man kan skaffe seg en pulevenn.

Det jeg mener er att man må vite at han ikke er ute etter ett seriøst forhold, han må ikke tro at jeg er ute etter ett seriøst forhold, heller ikke være ute etter et one night stand. Samtidig hadde det ikke vært så gøy om han var på mange andre samtidig, med tanke på kjønnsykdommer osv. :sukk:

TS- hvorfor gidder du? Pulevenn betyr lavtenningsex, og ender som regel opp med at en blir forelska og den andre trekker seg.

Legg lista litt høyere, og knull i vei med kjærlighet og begjær er iallfall mitt råd.

Endret av Bond
Skrevet

TS- hvorfor gidder du? Pulevenn betyr lavtenningsex, og ender som regel opp med at en blir forelska og den andre trekker seg.

Legg lista litt høyere, og knull i vei med kjærlighet og begjær er iallfall mitt råd.

Det er ikke alle som ønsker kjærlighet. :)

For min del er det siste jeg ønsker et forhold akkurat nå, men samtidig er jeg veldig glad i nærhet og sex. Som noen antyder er kommunikasjon stikkordet, vær ærlig om dine intensjoner og diskuter ground rules. Hva skjer hvis en av dere møter noen på byen for eksempel, prevensjon osv.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Merk mine ord. Pulevennkonseptet kommer til å overta for ekteskap i fremtiden. Jeg har aldri hatt pulevenn, men kunne aldri blitt sammen med ei som nettopp har avsluttet et seksuelt forhold.

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Drar opp denne tråden jeg.

Hvordan eskalerer man til å bli pulevenner? Altså venner er venner, og det er i utgangspunktet ikke noe seksuelt mellom dem. Men man må jo ta det ett steg videre, men ikke helt til ekteskap, samtidig.

Er fascinert av trenden, da det er ufattelig mange stygge gutter med usunt bruk-og-kast syn på kvinner som får jenter med på dette, og da lurer jeg på hvordan jeg som kjekkas med et bra kvinnesyn ville greid meg.

Anonymkode: 60355...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...