Wonders Skrevet 5. januar 2011 #21 Skrevet 5. januar 2011 Jeg er tyr. Nå som jeg er blitt eldre kjenner jeg at noe manglet, og fant ut en hel del da jeg oppdaget min asidant Tyr, med påvirkning(asidant i) Løven...
Tabris Skrevet 5. januar 2011 #22 Skrevet 5. januar 2011 Jeg er Vekten. Selv om jeg ikke lenger har noen tro på astrologi (var veldig inne i det før, gikk på kurs og kunne sette opp og tolke horoskop), så er det en god del av Vekten som stemmer på meg som person.
Gjest Violently Happy Skrevet 5. januar 2011 #26 Skrevet 5. januar 2011 (endret) Skytte(n) Synes kanskje at Skorpionen er så lik meg at det er nifst. Skytten er så fjernt fra meg at det ikke er noe gøy i det hele tatt. Endret 16. januar 2011 av Violently Happy
Gjest ThatWoodcut Skrevet 6. januar 2011 #27 Skrevet 6. januar 2011 Jeg er jomfru og det stemmer på en prikk. Alt fra at jeg elsker lister og er perfeksjonist, til at jeg lett får problemer med magen og ikke liker å være usikker:)
Wombat Skrevet 6. januar 2011 #28 Skrevet 6. januar 2011 De sier jeg er tvilling, men har ikke sjekket om det endret seg da Pluto ble degradert...
Wonders Skrevet 7. januar 2011 #29 Skrevet 7. januar 2011 Wombat. Jeg styres visst av Venus, ikke meg i mot :rødme:
Jomfruen50 Skrevet 22. januar 2011 #32 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er Jomfruen, og det enkleste tegnet i sudiakien. Har ikke så mange negative sider...
Gjest Sobril Skrevet 22. januar 2011 #34 Skrevet 22. januar 2011 (endret) *slettet* (hadde visst svart her før ) Endret 22. januar 2011 av Sobril
Mann 42 Skrevet 23. januar 2011 #35 Skrevet 23. januar 2011 Jeg er kreps. Bbeskrivelsen av krepsen stemmer greit, men det gjør beskrivelsen av alle de andre stjernetegnene også. Noen andre stemmer faktisk bedre. Det har vært min erfaring, også. Jeg var veldig interessert i astrologi da jeg var i tenåra, og skaffet meg faktisk en god del litteratur om temaet. Men jeg syntes ikke at karakteristikken av mitt tegn passet spesielt godt, og at mange av de andre passet vel så bra. Og etter hvert som jeg leste videre og utvidet til å lese skeptisk litteratur om emnet, så ble det gankse klart for meg at det ikke finnes gode grunner i selve astrologien, til å tro på det, og plenty av grunner til å ikke tro på det.
Guriane Skrevet 23. januar 2011 #36 Skrevet 23. januar 2011 Det har vært min erfaring, også. Jeg var veldig interessert i astrologi da jeg var i tenåra, og skaffet meg faktisk en god del litteratur om temaet. Men jeg syntes ikke at karakteristikken av mitt tegn passet spesielt godt, og at mange av de andre passet vel så bra. Og etter hvert som jeg leste videre og utvidet til å lese skeptisk litteratur om emnet, så ble det gankse klart for meg at det ikke finnes gode grunner i selve astrologien, til å tro på det, og plenty av grunner til å ikke tro på det. Men du svarte ikke på det denne tråden handler om
Mann 42 Skrevet 23. januar 2011 #37 Skrevet 23. januar 2011 Men du svarte ikke på det denne tråden handler om Jeg gir ikke informasjon om meg selv. Jeg forteller ikke hvor jeg bor, hva jeg er utdannet som, hva jeg jobber med, hvilke hobbyer jeg har, og heller ikke hvilket stjernetegn jeg har.
Guriane Skrevet 23. januar 2011 #38 Skrevet 23. januar 2011 Jeg gir ikke informasjon om meg selv. Jeg forteller ikke hvor jeg bor, hva jeg er utdannet som, hva jeg jobber med, hvilke hobbyer jeg har, og heller ikke hvilket stjernetegn jeg har. Hvis du uansett synes astrologi og stjernetegn er noe tull, så spiller det vel ingen rolle?
Mann 42 Skrevet 23. januar 2011 #39 Skrevet 23. januar 2011 Hvis du uansett synes astrologi og stjernetegn er noe tull, så spiller det vel ingen rolle? Anonymitet. Å oppgi stjernetegnet sitt, er å oppgi fødslesmåneden sin. Kombinert med annen personlig informasjon, bidrar det til å identifisere en. Hvis noen skulle ha interesse av det, da. Jeg foretrekker å være anonym. Samtidig vil jeg gjerne være en persona som er gjenkjennbar på forumet. Ergo oppgir jeg ikke slike informasjoner.
Guriane Skrevet 23. januar 2011 #40 Skrevet 23. januar 2011 (endret) Anonymitet. Å oppgi stjernetegnet sitt, er å oppgi fødslesmåneden sin. Kombinert med annen personlig informasjon, bidrar det til å identifisere en. Hvis noen skulle ha interesse av det, da. Jeg foretrekker å være anonym. Samtidig vil jeg gjerne være en persona som er gjenkjennbar på forumet. Ergo oppgir jeg ikke slike informasjoner. Respekterer det Endret 23. januar 2011 av Guriane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå