Gå til innhold

Gravid eller omgangssjuke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært ekstremt kvalm i 4-5 dager, men ikke kastet opp. Føles bare ut som jeg må kaste opp hele tiden. Og jeg er vanligvis en person som kaster opp rimelig fort.

Mange som sier det kan være omgangssjuke, men jeg trodde man kastet opp rimelig fort etter kvalmen kom?

Har også smerter nederst i magen som minner om menssmerter,så kan jo også være mensen som kommer.

Men har hørt endel om slike smerter når egget fester seg, og kvalme?

Jeg har hatt ubeskyttet sex 3-4 ganger, og sist gang for litt over 3 uker siden.

Og før noen sier noe, så vet jeg at det er uansvarlig, så må jo stå for mine dumme valg.

Skal ta en test på onsdag, men bare lurte på om dere hadde noe kunnskap om dette her.

Om man kan være kvalm i flere dager før omgangssjuke, eller om det kan være en mulig graviditet?

Setter veldig pris på svar. Merker dette her ble veldig rotete, men håper noen tar seg tid til å svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Graviditetstest er vel uansett det mest tryggeste og pålitelige :) Men man kan jo så klart være kvalm av andre ting også, stress, lite søvn, dårlig allmenntilstand rett og slett :) Om jeg var deg ville jeg tatt en test og om den var negativ gått til legen om kvalmen vedvarer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...