Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i en tid slitt med sexlysten etter periode med sykdom. Dette syntes jeg er veldig kjedelig, så jeg fåreslo for mannen at vi kanskje kunne prøve å få litt fart i kroppen min igjen. Jeg vil jo gjerne ha mer sex enn 1 gang i uka, hvor jeg ikke tenner før vi er godt igang. :( Vi satte av 3 uker til å kose masse, ta på hverandre og la meg få tid til å tenne uten å avslutte med sex. Rett og slett la meg bli litt frustrert. Jeg sa til han at jeg forstår om det vil være frustrerende for han også, men jeg trenger å huske hvor godt det er uten press. Han vil jo også gjerne ha mer sex, og ble glad for at jeg foreslo ting som kanskje kan hjelpe. Men nå sitter jeg her alene igjen. Problemet er at vi har totalt ulike døgnrytmer. Han er permitert nå, mens jeg jobber. Det vil si at jeg må opp rundt 6, og er avhengig av å legge meg i rimelig tid. Han sitter gjerne oppe til 2 - 3 om natta og spiller. Jeg kan ikke være oppe så seint, fordi jeg ikke fungerer dagen etterpå. Vi har fått testa ut "løsningen min" 2 ganger, og det fungerte veldig bra. Men de fleste kveldene legger jeg meg alene. Jeg vil så gjerne kose med han, og komme tilbake til go gammal form. :sjenert: Men jeg kan jo ikke gjøre det alene. Evt må han jo stå opp igjen da, når jeg er ferdig kost. Men da blir jo mye av nærheten borte. Vet ikke hva jeg skal ta meg til jeg. Vil bare få lyst igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du legger jo ned en innsats i dette, og han har jo tydeligvis lyst til det han også. Da får han innrette seg etter din døgnrytme. Han har fortsatt like mange timer våken i døgnet til å spille, om han legger seg samtidig med deg, og står opp tidlig. Da spiller han bare på dagen fremfor midt på natta. Med en bakvendt døgnrytme vil han uansett slite når permisjonen er over.

Kort sagt:

Vil han at sexlysten din skal øke, og vil han bidra til at det skal skje, fremfor å spille hele natten og tro at sexlysten plutselig faller i hodet på deg av seg selv (good luck with that!) - ja, så får han legge seg til normal tid og bidra han også. Hvem tenner vel på å legge seg alene hver kveld, liksom.

Snakk med han om det, du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...