bellybee Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Hei. Ønsker å vite om det er noen av dere som har erfaring med slankepiller rekvirert av lege? Har hørt noe om dette men kjenner ingen som går på eller har brukt disse medikamentene. På forhånd takk
JumboJenny Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 (endret) Kan jo ta eksempe av min søster, som har PCOS og har prøvd hardt med å gå ned i vekt , sunn mat og være i aktivitet, men pga PCOS er det mange som har problemer med vekten selv om man gjør det riktige. Noen store mennesker spiser også bare for MYE, og ikke for mye av det dårlige, og har liten aktivitet. Jeg ser jo det, nå som jeg sitter her i eksamenstider har jeg ikke tatt meg tid til å trene på 2 mnd, selv om jeg spiser bra mat så blir det for mye når jeg sitter såpass stille og leser dagen lang ,at jeg merker kiloene har sneket seg oppover. Hun fikk Reductil på resept, men TS: disse ble fjernet fra markedet fordi de var rett og slett farlige og ble bevist høyere risiko for hjerte-kar problemer, så de forsvant fortere enn svint. Innlegget er endret som ledd i rydding. Phaedra,mod Endret 13. desember 2010 av Phaedra 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 TS, Min bror har lenge brukt slankepiller, og gikk ned en del i vekt pga dem..Han gikk opp igjen etter han slutta med dem..Man kan jo ikke ta pillene i all evig tid! Men vil du virkelig spise slike piller, når du i stedet kan spise god sunn mat? Jeg gikk ned over 10 kilo ved å kutte ut sukker,gjær og stivelse. Jeg fulgte en diett jeg fikk fra ernæringsrådgiver, og jeg spiste masse god mat..jeg spiser fortsatt ikke brød, el drikker melk, men tillater meg litt ost, potetgull og sjokolade nå og da. Holder vekten fortsatt, og ja jeg har lavt stoffskifte...gikk ned i vekt v sunn kost alikevel!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 TS, Min bror har lenge brukt slankepiller, og gikk ned en del i vekt pga dem..Han gikk opp igjen etter han slutta med dem..Man kan jo ikke ta pillene i all evig tid! Men vil du virkelig spise slike piller, når du i stedet kan spise god sunn mat? Jeg gikk ned over 10 kilo ved å kutte ut sukker,gjær og stivelse. Jeg fulgte en diett jeg fikk fra ernæringsrådgiver, og jeg spiste masse god mat..jeg spiser fortsatt ikke brød, el drikker melk, men tillater meg litt ost, potetgull og sjokolade nå og da. Holder vekten fortsatt, og ja jeg har lavt stoffskifte...gikk ned i vekt v sunn kost alikevel! Trente du ved siden av?
bellybee Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2010 TS, Min bror har lenge brukt slankepiller, og gikk ned en del i vekt pga dem..Han gikk opp igjen etter han slutta med dem..Man kan jo ikke ta pillene i all evig tid! Men vil du virkelig spise slike piller, når du i stedet kan spise god sunn mat? Jeg gikk ned over 10 kilo ved å kutte ut sukker,gjær og stivelse. Jeg fulgte en diett jeg fikk fra ernæringsrådgiver, og jeg spiste masse god mat..jeg spiser fortsatt ikke brød, el drikker melk, men tillater meg litt ost, potetgull og sjokolade nå og da. Holder vekten fortsatt, og ja jeg har lavt stoffskifte...gikk ned i vekt v sunn kost alikevel! Neida er absolutt ikkje sikker jeg vil starte med de.. Trur ikkje legen hadde skrevet ut pillene heller da jeg ikkje har BMI som kreves. Jeg ville bare lufte å høre om folk hadde erfaring med dette
Phaedra Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Tråden er ryddet for avsporinger. Vi minner også om at reglene oppfordrer til at man skal være høflige, vise god folkeskikk, og opptre lignende som dere ville gjort i diskusjoner ansikt til ansikt. Phaedra,mod 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå