Gå til innhold

Brystløft med silikon


Zexyt

Anbefalte innlegg

hei! jeg lurte på om det er mulig å utføre brystløft med silikon? at jeg liksom slipper å ta selve brystløftet, men at silikonen kanskje løfter opp brystene litt. jeg er 18 år og bruker 75c/d i bh-størrelse. men jeg syntes egentlig dem henger alt for mye og er alt for slappe, selv om ingen andre er enige med meg om at dem henger alt for mye. jeg er egentlig ganske misfornøyd med brystene mine, så jeg har utrolig lyst til å ta silikon for å muligens få dem strammere samtidig som jeg kunne tenke meg å ha dem litt større. men jeg er usikker på om jeg da må ta brystløft i samme slengen. jeg har prøvd å finne informasjon om dette, men blir egentlig bare mer forvirret jo mer jeg leser! så det hadde vært utrolig fint om noen kunne hjulpet meg med dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

Du har postet innlegget ditt i "Generell dagbok". Hvis du flytter det til forumet "Kropp og helse" så tror jeg det er større sjanse for at du får svar på spørsmålene dine.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Du har postet innlegget ditt i "Generell dagbok". Hvis du flytter det til forumet "Kropp og helse" så tror jeg det er større sjanse for at du får svar på spørsmålene dine.

Lykke til!

oi, la ikke merke til det jeg :P er ny her, så vet ikke helt hvordan forumet funker faktisk :P men takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...