Gjest Nanette Skrevet 13. desember 2010 #1 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg fant ingen tråd om dette, så jeg lurer på hva dere andre baker til jul? Trenger litt input og inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg har bakt Chocolate Chip Cookies og Kokostopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susanne_89 Skrevet 13. desember 2010 #3 Del Skrevet 13. desember 2010 Eg får ikkje tida til å bake sju sortar, men eg har baka sjakkruter, pepperkaker, kakemenn og skal bake peppernøtter og havreflarn i tillegg. Så det blir fem sortar i år i eige hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Del Skrevet 13. desember 2010 Alltid berlinerkranser, kokosmakroner, tørre vafler, engelsk fruktkake, serinakaker og havreflarn her. Den 7. varier jeg fra år til år i håp om å finne en ny favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 13. desember 2010 #5 Del Skrevet 13. desember 2010 pepperkaker, julekake, kokosmakroner, kromkaker og havreflarn baker jeg:) ikke 7 da, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 13. desember 2010 #6 Del Skrevet 13. desember 2010 Sandkaker, sjakkruter, pepperkaker, brune pinner, kokosmakroner og julecookies skal bakes eller har blitt bakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 13. desember 2010 #7 Del Skrevet 13. desember 2010 I år har jeg bakt pepperkaker, kakemenn, snadderkaker, fingerkremkjeks, serinakaker og risboller. Har kjøpt goro fra husflidslaget og fått smultringer hos mamma. Så skal jeg kjøpe en kransekake. Hmmm, høres mye ut, men det har allerede minka på boksene - satser på å spise opp mesteparten før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #8 Del Skrevet 13. desember 2010 lagd krumkaker,kjøper smultringer og litt sirrupssnipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 13. desember 2010 #9 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) lagd krumkaker,kjøper smultringer og litt sirrupssnipper. av en eller anna grunn ble jeg ab i innlegget over .. :klø: Endret 13. desember 2010 av Kårky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. desember 2010 #10 Del Skrevet 13. desember 2010 I år baker vi pepperkaker (+ pepperkakehus), shortbread, havreflarn, kransekake, kokosmakroner, brune pinner/kolakaker og biscotti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 14. desember 2010 #11 Del Skrevet 14. desember 2010 Har kjøpt pepperkaker. Finner ikke bakemotivasjonen min i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Okusan Skrevet 14. desember 2010 #12 Del Skrevet 14. desember 2010 Pepperkaker her- og det er det Hadde jeg hatt ork hadde vi bakt kokosmakroner også, men botsett fra det hopper vi over alt. Det er ikke vits i å bake sju slag når ingen spiser det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonito Skrevet 14. desember 2010 #13 Del Skrevet 14. desember 2010 Skal bake pepperkaker, julekake og riskaker. De to sistnevnte blir første gang, så blir spennende å se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 14. desember 2010 #14 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Hittil har jeg laget 10 julebrød!, krumkaker, kokosmakroner og havreflarn. Skal også lage smultringer, risboller, potetmeltopper, brente mandler, mozart kuler og div annen marsipan. Endret 14. desember 2010 av Sweetpea25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muzti Skrevet 14. desember 2010 #15 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har bakt krydderkake,fruktkake,julekake,og pleskener-skal bake mor monsen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 15. desember 2010 #16 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har bakt (les: kjøpt på rema 1000) pepperkaker. Lite til husmoremne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 15. desember 2010 #17 Del Skrevet 15. desember 2010 Her blei det pepperkaker, berlinerkranser, brune pinner og peanøttkjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 15. desember 2010 #18 Del Skrevet 15. desember 2010 Er ikke så glad i de tradisjonelle syv slagene... jeg skal bake havrekjeks, kokosmakroner, myntesjokoladecookies og kanskje mandelkjeks eller biscotti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. desember 2010 #19 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg skal bake litt kjeks og en eller annen variant av kransekakestenger med sjokolade på. Mulig jeg prøver meg på shortbread også. Vi er ikke så glade i kaker og sånn egentlig, så det blir bare det jeg vet vi gidder å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cha Skrevet 15. desember 2010 #20 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har bakt terteringer, nattboller, rømmebrød, lefskling, vestlandslefse og biskotti. Resten blir sånn smågodt, mintkuler, bounty osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå