Gå til innhold

er du i et forhold på facebook?

Fremhevede innlegg

Skrevet

har ikke kommentert det, hvor jeg bor eller kommer fra, ikke politisk ståsted... Synes det blir privat og utleverende info når de heller kan sende meg en meld om de lurer på noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg i et forhold, så står det på facebook. Ser ingen grunn til å holde det hemmelig. Men å fortelle det til venner/familie, er viktigere enn å endre statusen på facebook.

Skrevet

Jeg og typen er ikke venner på facebook :gjeiper:

Gjest Sommertid
Skrevet

Nei, jeg er singel på fb fordi jeg er singel irl.

Når jeg har vert i forhold har det vert oppdatert til forhold.

Jeg lurer på om jeg skal la være å oppdatere status neste gang. Når jeg endret status til singel så fikk jeg så utrolig mye uønsket oppmerksomhet. Det ønsker jeg ikke å gå igjennom igjen.

Skrevet

Ja, må jo det, når vi allerede skriver kjærlighetsærkleringer på veggen til hverandre! ;)

Pssst, dere vet når dere skifter sivilstatus kan dere vel bare fjerne nyheten fra vegg/nyheter umiddelbart, så slipper dere oppstyr? :)

Gjest Jentehumor
Skrevet

singel

Men setter gjerne opp i et forhold(+person) for å vise alle vennene mine at jeg har kjæreste og er stolt over å ha han når jeg får en.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Var i et forhold før jeg meldte meg inn på FB, så jeg "overførte" det dit ja. Bruker FB særs lite sånn ellers.

Skrevet

Ja, er i eit forhold (dvs, forlova med) med kjæresten/samboeren/forloveden min. Fordi vi er kjærester og forlova...

Skrevet

Ja, det er jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Applestore
Skrevet

Ja, er nok det ja.

Min mor valgte å sette seg opp som gift, fordi hun fikk masse private meldinger av ukjente mennesker (av hankjønn) som ville ha kontakt.. Det syntes hun ikke noe om, og jeg måtte derfor sette henne som gift(er det irl også altså, sånn om folk skulle lure på det, er bare pappa som ikke vet hva FB er :P)

Skrevet

Niks, valgte veldig bevisst å la det spørsmålet stå ubesvart da jeg registrerte meg. De som "skal" vite sivilstatus får vite det mer på direkten, men føler ikke for å kringkaste verken forhold eller mangel på sådant på FB.

Skrevet

Jepp. Meldte meg inn på Facebook i det formål, tilogmed. For å "markere territorie" da jeg ble sammen med kjæresten. Nå visste foreldre på begge sider og alle felles venner om forholdet før det ble "annonsert" på facebook, men kjæresten min har en utrolig lang venneliste som bla. inkluderer flere av eksene hans. Så nå vet de alle sammen at han er bare min! <3

Skrevet

ja jeg er "i et forhold" på facebook. Jeg har samboer, så da er det naturlig at det står både på min og hans profil.

Skrevet

Ja, med kjærsten min. Det er jo ikke ordentlig offisielt før det står på Facebook, mener nå jeg. I min aldersgruppe hvertfall :)

Skrevet

Står som gift med kona på facebook ja. Det ble satt opp en liten stund etter at vi ble sammen, litt for å "komme ut" for hele familien, som ikke nødvendigvis var klar over fra før at jeg er lesbisk. Familie med tanter, onkler og søskenbarn bor ganske spredt, så det var like greit å ta det i en sleng. Og de fleste av familien min har lagt til kona, selv om mange ikke har hilst på henne enda :rødme:

• Liker 2
Skrevet

såpass Jill... :skravle:

Nei, jeg slettet ham fra vennelisten min da vi gjorde det slutt, meen så ble vi jaggu sammen igjen. Så ville jeg ikke legge ham til i starten for jeg var litt fæl å snoke. Og nå har det gått snart 1 år..

Skrevet

Ja, med kjærsten min. Det er jo ikke ordentlig offisielt før det står på Facebook, mener nå jeg. I min aldersgruppe hvertfall :)

:skratte:

Nei, jeg har ikke forholdsstatus på facebook, selv om jeg har kjæreste. Jeg hadde det med exen, med han her valgte jeg å la være. Jeg er en relativt privat person, og deler generelt lite informasjon om meg selv på facebook. Jeg liker å få velge hvem som vet hva som meg, slik føler jeg at jeg i alle fall har et minimum av kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...