AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 ja, er du? hvorfor/hvorfor ikke? Selv er jeg privat og ser ikke poenget ved å oppdatere det der inne. Vi er jo kjærester uavhengig av facebook.
Ethereal Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Jepp. Er i forhold med venninna mi. Er ikke i forhold utenfor FB.
zelvara Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Nå er jeg ikke i et forhold, så har heller ingen forhold på Facebook. Men når jeg har vært i et forhold så har det stått på facebook. Hvorfor? Hmm.. Det vet jeg faktisk ikke! Jeg er veldig aktiv på facebook, så kanskje har det noe med det å gjøre..
Gjest Iah Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Nei. Jeg har samboer, men har ingen relationship status på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Bruker ikke forholdsstatusen på facebook. Gidder ikke å deale med folk som skal prate om forhold jeg sklir ut og inn av.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Jeg legger heller ikke ut statusen min. Har ikke behov for å fortelle om jeg er i forhold eller ikke. De som "trenger" å vite det, vet det fordi jeg treffer de IRL.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er i et forhold på FB, med samboeren min. Men har vært sammen fra FØR facebooken kom.. Så vi har vært i et forhold fra dag 1 da vi fikk FB profiler. Jeg ser at de som begynner å date nå, de har et helt nytt problem ja, når går man offisielt ut med forholdet på FB, er det før eller etter man flytter sammen? Er det før eller etter man begynner å feire jul sammen?
Gummiloppa Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Ja, det er jeg! Syns det er litt koselig at det står der faktisk
Gjest Cho Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Står som "i et forhold" og det har jeg gjort fra den dagen jeg fikk meg facebook. Samboeren min er ikke på FB (velsigne han).
Suzy Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er gift på FB, men bare der og med venninna mi, som jeg kaller for Facebook-kjærringa mi på tull stadig vekk. Veldig artig!
Gjest Silvermist Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Nei, jeg har ikke forholdsstatus på FB. Har ikke noen god grunn til å ha det der, de jeg kjenner vet jo uansett at jeg er sammen med samboeren.
Gjest Airi Skrevet 13. desember 2010 #14 Skrevet 13. desember 2010 (endret) Nå er jeg faktisk det, men det har jeg bare vært i et par uker - fordi mamma maste så fælt... Spiller ikke noen særlig rolle fra eller til, i grunn, det kom neppe som noe sjokk på noen. Endret 13. desember 2010 av Airi
viren Skrevet 13. desember 2010 #15 Skrevet 13. desember 2010 Ja, vi er gift og det står på begges Facebook. Jeg ser ingen grunn til å holde det hemmelig akkurat.
Tabris Skrevet 13. desember 2010 #16 Skrevet 13. desember 2010 Ja, er det. Ser ingen grunn til at jeg ikke skulle være det.
Karmosin Skrevet 13. desember 2010 #17 Skrevet 13. desember 2010 Ja, vi er gift og det står på begges Facebook. Jeg ser ingen grunn til å holde det hemmelig akkurat. Samme her. FB-brukeridentene våre er jo oss, med fullt navn, så hvorfor skulle vi skjule at vi er gift med hverandre? Vi bruker også FB til å holde kontakt med venner og familie i utlandet, som vi ikke ser IRL særlig ofte. 1
Gjest Uglefot Skrevet 13. desember 2010 #18 Skrevet 13. desember 2010 Nei,er ikke det. Har ikke vært noe jeg prioriterer,sivilstatusen min på Fb eller Fb generelt.
juliane Skrevet 13. desember 2010 #19 Skrevet 13. desember 2010 Ja! I perioden der jeg lurte på å gjøre det slutt med eksen angret jeg som en hund på at jeg hadde ført ham opp som kjæreste på facebook, siden jeg ikke ønsket å måtte "annonsere" der at det var slutt. Bestemte meg for å aldri gjøre det samme igjen. Så traff jeg sambo, og etter et par måneder var jeg så forelska at jeg ikke klarte å dy meg - jeg måtte bare vise ham fram for alle venner og bekjente. :rødme:
¤flicka¤ Skrevet 13. desember 2010 #20 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er gift i virkeligheten så jeg ser ingen grunn til å ikke være gift på facebook
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå