AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Så denne gangen gikk det nesten 4 uker over tiden på forventet mens.. det er altså 8 uker siden sist mens. Sånn har det vært det siste halve året. Alt mellom 2-3 uker forsinket. Men nå altså 4 uker. Er dette normalt? .. Syns det er ekstremt lenge over tid. Er 23 år, så burde ha regelmessig mens skulle man tro! Har ikke hatt sex det siste året heller.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har selv gått uten mens i ett og et halvt år, men fikk det igjen nå nylig. Har du gått noe ned i vekt, stresset mye ol., nettopp sluttet på p-piller? Du burde uansett ta deg en tur ti legen for å sjekke det.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Nei, har aldri gått på p piller. Har heller ikke gått ned i vekt eller stresset mer enn normalt? Hva kan grunnen være til dette da? Syns det er merkelig, men kan vel ikke være noe galt heller?
Sofie_22 Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt meg en tur til legen.- Det er jo et signal fra kroppen om at alt ikke fungerer som det skal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå