Gå til innhold

Hva er din favorittdrikk?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Siden det er en tråd med favoritt alkoholholdig drikk, så kan vi jo ha en uten alkohol også. :)

Mine:

Pepsi max, chai latte, kaffe, kakao, grønn te og smoothie.

Endret av Sofie_22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst vann.

Te og kaffe.

Skrevet

pepsi max og kaffe latte med amaretto sirup :hjerte:

Skrevet

vann er jo nummer en, glemte den jeg:P

Skrevet

Vann, eplejuice fra Hardanger og annen god eplesaft (Balholm, Ringi), svart "vanlig" kaffe, espresso, Ceylon-te, peppermyntete, San Pellegrino, ferskpresset appelsinjuice, diverse smoothies/fruktdrikker (så lenge de ikke er for tykke og er laget uten melkeprodukter), alkoholfritt øl, kakao med krem laget på god kokesjokolade som f.eks. Lindts eller Valrhona, nypete.

Skrevet

Hjemmelaget iskaffe :sikle:

Skrevet

Vann, eplejuice, appelsinjuice, eller annen god juice. Cola og is-te(sitron). Nå om dagen går det relativt store mengder julebrus fra Hamar bryggeri!

Skrevet

Vann, god kaffe (mest svarte varianter, men liker cortado også), ferskpresset juice, smoothies, diverse te (chai latte, Earl Grey, Lady Grey, yogi-teer, grønn te, hvit te, peppermyntete osv).

Skrevet

Vann!!

På kafé bestiller jeg som regel chai latte.

Liker jo kakao og smoothie og, men det er noe jeg så og si aldri drikker.

Skrevet

Vann, Caffè latte og Solo. :)

Skrevet

Pepsi max, eplejuice og vann :)

Gjest Violently Happy
Skrevet

Coca Cola Zero, chai latte, kaffe, kakao, smoothie, vann, melk, iskaffe, mocca, te... ja, det var vel det.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Schnapple? De der glassflaskene i hvert fall. Mango madness er best...

Skrevet

Vann, Café au lait, te, kakao, eplejuice, Pepsi cola og solbærsaft

Gjest Silvermist
Skrevet

Cola Free (First Price eller noe lignende sin), eple- og appelsinjuice, Farris, te, kaffe og iskaffe.

Skrevet

Kaffe

Kaffe moccha

Cappuccino

Smoothie (fortrinnsvis gul)

Cola Zero

Julebrus (Berentsen brun)

Gjest Elastica
Skrevet

Vann, hjemmelaget epleråsaft, farris, skikkelig god kaffe - enten bare espresso, en dobbel cortado eller en latte - det kommer an på anledningen. God te er også godt, og selvsagt ferskpresset appelsinjuice, selvom den må se seg slått av epleråsaften. Når jeg er ute på restaurant og av en eller annen grunn bestiller alkoholfritt, velger jeg alltid farris, vann eller eplemost.

Skrevet

Det går mye i Pepsi Max, blåbær te og deilig kaldt vann fra springen (vannet her kommer fra en kilde i fjellet og smaker fantastisk!) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...