Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. desember 2010 #41 Skrevet 15. desember 2010 Tror nok de fleste har vært borti slike folk som avlyser avtaler. Respektløst! Hadde en venninne for noen år siden som avlyste hele tiden. Har ikke tall på hvor mange ganger hun ikke dukket opp til avtaler. Det er så irriterendes og frustrerendes! Når vi skulle møtes kom hun alltid med dårlige unnskyldninger på hvorfor hun ikke kunne komme. Vil du ikke møte meg så heller si det da enn å komme med unnskyldninger!! Etter flere avlyste avtaler så kuttet jeg henne ut. Har ikke bruk for sånna dårlige venninner. En gang fikk hun meg til å koke! Hun bodde 1 time unna meg. Så jeg skulle besøke henne da. Tok den siste bussen bort etter jobb. Sto på buss stasjonen å ventet på henne. Merkelig nok kom hun ikke. Etter en liten stund fikk jeg en sms hvor hun skrev at måtte hjelpe søstra med noe? :klø: Hun sa ikke hva det var men hun kunne hvert fall ikke møte meg. Ja der sto jeg da i kulden på kvelden. Hva faen gjør jeg nå? Jeg ringte henne men hun tok ikke tlf. Noe som fikk meg til å bli enda mer forbanna. Det var kaldt, mørkt og gikk ingen flere busser hjem. Heldigvis kunne mamma komme å hente meg. Men fy søren så dårlig gjort!!!! :kjefte: Jeg sendte henne en meld rett etter jeg hadde gått på bussen og sa jeg var på vei. Da svarte hun okey gleder meg sååå til å møte deg<3.Åhh hurpe. Åh kjenner jeg blir provosert når jeg leser dette. Når hun til og med visste at du var på vei og satt på den siste bussen. Så bitchy å gi faen i at du sitter i kulden og venter på henne. For hun måtte jo visst det. For en merr.
smalls Skrevet 15. desember 2010 #42 Skrevet 15. desember 2010 Tror nok de fleste har vært borti slike folk som avlyser avtaler. Respektløst! Hadde en venninne for noen år siden som avlyste hele tiden. Har ikke tall på hvor mange ganger hun ikke dukket opp til avtaler. Det er så irriterendes og frustrerendes! Når vi skulle møtes kom hun alltid med dårlige unnskyldninger på hvorfor hun ikke kunne komme. Vil du ikke møte meg så heller si det da enn å komme med unnskyldninger!! Etter flere avlyste avtaler så kuttet jeg henne ut. Har ikke bruk for sånna dårlige venninner. En gang fikk hun meg til å koke! Hun bodde 1 time unna meg. Så jeg skulle besøke henne da. Tok den siste bussen bort etter jobb. Sto på buss stasjonen å ventet på henne. Merkelig nok kom hun ikke. Etter en liten stund fikk jeg en sms hvor hun skrev at måtte hjelpe søstra med noe? :klø: Hun sa ikke hva det var men hun kunne hvert fall ikke møte meg. Ja der sto jeg da i kulden på kvelden. Hva faen gjør jeg nå? Jeg ringte henne men hun tok ikke tlf. Noe som fikk meg til å bli enda mer forbanna. Det var kaldt, mørkt og gikk ingen flere busser hjem. Heldigvis kunne mamma komme å hente meg. Men fy søren så dårlig gjort!!!! :kjefte: Jeg sendte henne en meld rett etter jeg hadde gått på bussen og sa jeg var på vei. Da svarte hun okey gleder meg sååå til å møte deg<3.Åhh hurpe. :hakeslepp: Serisøt? At det går ann!!! Gud for en dritkjerring! Blir sikkelig irritert av å lese sånt. Hun burde få smake sin egen medisin. Bitch
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #43 Skrevet 15. desember 2010 Hvis en vennine spør deg om dere skal finne på noe til torsdag og du sier ja så er det jo egentlig en avtale selv om dere ikke har planlagt hva dere skal gjøre. Jeg hadde hvert fall blitt skuffet om jeg hadde spurt en vennine og hun sa ja men så dukket det opp noe gøyere derfor avlyser hun Da er det nesten ikke annet valg enn å planlegge ting spontant med deg, da. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #44 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har også en sånn "venninne". Kan aldri forholde seg til de avtalene hun gjør. Hvis det er noe som er viktig for meg å få med meg, vet jeg at jeg ikke kan avtale å få det med meg med henne. Jeg havnet på sykehuset for en stund tilbake siden, og hun ringte og sa hun skulle komme på besøk. I to uker utsatte hun det, ikke bare dag for dag, men time for time. "Det passer ikke helt nå, kommer i ettermiddag i steden" osv. Etter to uker med sånne utsettelser, sendte jeg henne en melding og skrev at det ville bety mye for meg om hun klarte å få det til, fordi jeg hadde det skikkelig kjipt, og trengte en venn. Etter det har jeg ikke hørt fra henne i det hele tatt... Jo! Jeg fikk en invitasjon til teateroppsetningen hennes noen uker senere... Stilig...
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. desember 2010 #45 Skrevet 15. desember 2010 Da er det nesten ikke annet valg enn å planlegge ting spontant med deg, da. :gjeiper: Eller så må man lage klare planer og ikke si kanskje.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. desember 2010 #46 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har også en sånn "venninne". Kan aldri forholde seg til de avtalene hun gjør. Hvis det er noe som er viktig for meg å få med meg, vet jeg at jeg ikke kan avtale å få det med meg med henne. Jeg havnet på sykehuset for en stund tilbake siden, og hun ringte og sa hun skulle komme på besøk. I to uker utsatte hun det, ikke bare dag for dag, men time for time. "Det passer ikke helt nå, kommer i ettermiddag i steden" osv. Etter to uker med sånne utsettelser, sendte jeg henne en melding og skrev at det ville bety mye for meg om hun klarte å få det til, fordi jeg hadde det skikkelig kjipt, og trengte en venn. Etter det har jeg ikke hørt fra henne i det hele tatt... Jo! Jeg fikk en invitasjon til teateroppsetningen hennes noen uker senere... Stilig... GUUUD for en biiiiitch. ikke gidde å besøke sin egen venninne på sykehuset engang når du trenger henne som mest??!! Jeg blir så trist av denne tråden jeg. At det finnes så mange dårlige mennesker der ute. Jeg har ikke ord. Iallefall fjernt at hun ikke engang svarer når du sier rett ut at du trenger henne. Hjelpes. Jeg blir skremt av folks kulde og egoisme.
smalls Skrevet 15. desember 2010 #47 Skrevet 15. desember 2010 GUUUD for en biiiiitch. ikke gidde å besøke sin egen venninne på sykehuset engang når du trenger henne som mest??!! Jeg blir så trist av denne tråden jeg. At det finnes så mange dårlige mennesker der ute. Jeg har ikke ord. Iallefall fjernt at hun ikke engang svarer når du sier rett ut at du trenger henne. Hjelpes. Jeg blir skremt av folks kulde og egoisme. Signerer!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #48 Skrevet 15. desember 2010 Eller så må man lage klare planer og ikke si kanskje. Ikke si kanskje til kamerater? Høres helt sjukt ut, må jeg si. Når jeg og kameratene mine sier at vi kanskje kan finne på noe regner jeg med at det kan dukke opp andre ting. Da tar man det etter humøret! Tror neppe gutta sitter og siper av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #49 Skrevet 15. desember 2010 Ikke si kanskje til kamerater? Høres helt sjukt ut, må jeg si. Når jeg og kameratene mine sier at vi kanskje kan finne på noe regner jeg med at det kan dukke opp andre ting. Da tar man det etter humøret! Tror neppe gutta sitter og siper av den grunn. Forskjell på å si kanskje enn å si ja
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #50 Skrevet 15. desember 2010 Den dagen en blir helt fornøyd og verden perfekt, ja. Dramalama.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #51 Skrevet 15. desember 2010 Rart at det skal være drama, at man blir lei seg for å bli avlyst. Hva kan man stille opp med mot det argumentet?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #52 Skrevet 15. desember 2010 Det kommer selvfølgelig an på hva grunnen er! Hvis jeg sover 2 timer på en natt, så pleier jeg å være helt skutt og får migreneanfall. Det kan jeg ikke alltid vite på morgenkvisten og om man skal sende melding da og si" Hei du, jeg vet ikke ang ikveld, fordi jeg har bare sovet 2 timer og det kan hende jeg får migrene senere, så vet du det". Er det forresten bedre å møte opp , og sovne på sofaen av totalt trøtthet etter å ha sovet 2 timer? Det blir vel feil det også tenker jeg meg.
ondebanan Skrevet 15. desember 2010 #53 Skrevet 15. desember 2010 Høres ut som sosialangst spør du meg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #54 Skrevet 15. desember 2010 Det kommer selvfølgelig an på hva grunnen er! Hvis jeg sover 2 timer på en natt, så pleier jeg å være helt skutt og får migreneanfall. Det kan jeg ikke alltid vite på morgenkvisten og om man skal sende melding da og si" Hei du, jeg vet ikke ang ikveld, fordi jeg har bare sovet 2 timer og det kan hende jeg får migrene senere, så vet du det". Er det forresten bedre å møte opp , og sovne på sofaen av totalt trøtthet etter å ha sovet 2 timer? Det blir vel feil det også tenker jeg meg. Jeg ville gjerne ha hatt den meldingen. Da kan jeg være med å vurdere om jeg vil ta risken eller ikke. Uten beskjed blir man kun bærer av konsekvensene, uten å ha fått tatt del i avgjørelsesprosessen.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #55 Skrevet 15. desember 2010 Jeg ville gjerne ha hatt den meldingen. Da kan jeg være med å vurdere om jeg vil ta risken eller ikke. Uten beskjed blir man kun bærer av konsekvensene, uten å ha fått tatt del i avgjørelsesprosessen. Som venninne får du da vite slike ting, da. Aldri egentlig hørt så mye styr rundt dette. Venner har brutt avtaler og det har vært synd flere ganger. Men vennene mine avbryter når de har en grunn, aldri uten. Begynner faktisk å lure her, på hva som skjer der ute. Jeg er 28år og har til dags dato aldri sette dette styret her! Og betty, smells. (Dere skriver ganske likt): Det er ikke nødvendig å få anfall av alle historiene Hjelper lite på dramatrykket 1
smalls Skrevet 15. desember 2010 #56 Skrevet 15. desember 2010 Som venninne får du da vite slike ting, da. Aldri egentlig hørt så mye styr rundt dette. Venner har brutt avtaler og det har vært synd flere ganger. Men vennene mine avbryter når de har en grunn, aldri uten. Begynner faktisk å lure her, på hva som skjer der ute. Jeg er 28år og har til dags dato aldri sette dette styret her! Og betty, smells. (Dere skriver ganske likt): Det er ikke nødvendig å få anfall av alle historiene Hjelper lite på dramatrykket Jeg får ikke annfall men blir sjokkert over hvor respektløse noen faktisk kan være.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. desember 2010 #57 Skrevet 15. desember 2010 (endret) Ikke si kanskje til kamerater? Høres helt sjukt ut, må jeg si. Når jeg og kameratene mine sier at vi kanskje kan finne på noe regner jeg med at det kan dukke opp andre ting. Da tar man det etter humøret! Tror neppe gutta sitter og siper av den grunn. Var ikke det jeg mente. Jeg mente at man ikke bør si kanskje om man vil lage skikkelige planer som man ikke vil skal avlyses. Men at det er greit å si kanskje om man bare lager løse planer. Endret 15. desember 2010 av BettyBoop28
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. desember 2010 #58 Skrevet 15. desember 2010 Det kommer selvfølgelig an på hva grunnen er! Hvis jeg sover 2 timer på en natt, så pleier jeg å være helt skutt og får migreneanfall. Det kan jeg ikke alltid vite på morgenkvisten og om man skal sende melding da og si" Hei du, jeg vet ikke ang ikveld, fordi jeg har bare sovet 2 timer og det kan hende jeg får migrene senere, så vet du det". Er det forresten bedre å møte opp , og sovne på sofaen av totalt trøtthet etter å ha sovet 2 timer? Det blir vel feil det også tenker jeg meg. Nei men du kan si tidlig på dagen at du kun har sovet i to timer og derfor sliten. Du trenger jo ikke å vente til migreneanfallet kommer. Du må jo skjønne at om du har avtalt et tidspunkt så må du si fra i god tid i forveien uansett. Tenk på den som må sitte hjemme og ikke har andre planer fordi du er treig med å si fra. Ha litt empati for pokker. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. desember 2010 #59 Skrevet 15. desember 2010 Som venninne får du da vite slike ting, da. Aldri egentlig hørt så mye styr rundt dette. Venner har brutt avtaler og det har vært synd flere ganger. Men vennene mine avbryter når de har en grunn, aldri uten. Begynner faktisk å lure her, på hva som skjer der ute. Jeg er 28år og har til dags dato aldri sette dette styret her! Og betty, smells. (Dere skriver ganske likt): Det er ikke nødvendig å få anfall av alle historiene Hjelper lite på dramatrykket Jeg må da få lov å reagere da når folk behandler andre som dritt. Beklager men slikt provoserer meg.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #60 Skrevet 15. desember 2010 Som venninne får du da vite slike ting, da. Aldri egentlig hørt så mye styr rundt dette. Venner har brutt avtaler og det har vært synd flere ganger. Men vennene mine avbryter når de har en grunn, aldri uten. Begynner faktisk å lure her, på hva som skjer der ute. Jeg er 28år og har til dags dato aldri sette dette styret her! Og betty, smells. (Dere skriver ganske likt): Det er ikke nødvendig å få anfall av alle historiene Hjelper lite på dramatrykket If you can't spot the idiot around the table during the first 30 minutes, you are the idiot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå