Gå til innhold

Shoppping på svinesund

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nesten litt off topic, men når er det ikke fullt så mye folk på nordby nå før jul? Lørdager eller søndger? veldig tidlig, eller veldig sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der en lørdag, og hadde hele dagen. På dagtid er det ekstremt mye folk, men etter 18 syns jeg det ble mye mindre, og etter 19.30 var vi omtrent helt alene. Det var nå i sommer

Skrevet

Jeg var der omtrent med en gang de åpnet mandag for et par uker siden og var helt alene. Jeg vil tro at så tidlig som mulig OG på en ukedag er det lureste.

Skrevet

Jeg var der omtrent med en gang de åpnet mandag for et par uker siden og var helt alene. Jeg vil tro at så tidlig som mulig OG på en ukedag er det lureste.

Men nå ville jo hun ha svar på lørdager eller søndager, for de fleste forstår nok sikkert at det er mine folk på en hverdag, er jo da folk jobber. Noe TS kanskje gjør også, siden ts ville dit en helgedag :)

Skrevet

Åja, jeg forstod det som om hun lurte på om lørdager og søndager var de beste dagene å reise på. Siden hun også lurte på om et var lurt å reise tidlig eller seint :)

Skrevet

Jeg og lurer...

Reise nå på lørdag, eller søndag?

Skrevet

Får man kjøpt alkohol i Sverige på søndager?

Hvis ikke er vel kanskje søndagene de roligste dagene :ler:

Tidspunkt må vel være tidlig eller sent, ikke midt på dagen.. Uavhengig hvilken dag du kommer :)

Skrevet

Leanne, hvis du tenker på systembolaget og vin/sprit, så har de sånn ca samme åpningstider som polet her hjemme. men tenker du øl, så tror jeg de selver 3,5% ølet så lenge butikkene er åpne.

Jeg var der i dag, og det var mye folk der, men helt greit.. Jeg hadde ikke dratt på lørdag/søndag nå rett før jul, hvis ikke det er eneste alternativ. Lykke til :)

Skrevet

I helgene før jul, er det totalt kaos uansett!

Men er minst folk rett etter åpning, og etter kl 18 på kvelden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...