Gjest rectoscopia Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 På tirsdag skal jeg ha en rectoscopi undersøkelse. Men, så fikk jeg plutselig mensen idag, noen dager for tidlig. Er det noen som vet om man fortsatt kan ta undersøkelsen, eller er det best å vente?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Å, herregud, snakk om det verste fra to verdener! Stakar deg
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke skal kunne ta undersøkelsen, men sikkert greit å bruke tampong, for din egen del. Men ring å hør, så slipper du å være nervøs for det også.
Gjest rectoscopia Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Takk for svar. Det gikk overraskende bra, og kunne fint bruke tampong. Ikke fant de noe spesielt skummelt heller.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Takk for svar. Det gikk overraskende bra, og kunne fint bruke tampong. Ikke fant de noe spesielt skummelt heller. Så bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå