Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha bodd i leilighet i mange år drømmer jeg nå om et hus. Bedre pass, en liten hageflekk og mest av alt ha det litt friere rundt meg og ikke naboer fullt så tett. Skal bli deilig å bo et sted hvor jeg ikke må ta hensyn til naboer hele tiden. Så, jeg ville ha kjøpt hus :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke så altfor store hjem, men jeg ville kjøpt et enderekkehus, eller et lite hus, eller en passelig stor leilighet.

Skrevet

Bor i enebolig nå, og med ungene snart ute av redet: definitivt en leilighet. :)

Skrevet

Hus, uten tvil. Da er man mer for seg selv og slipper å ta hensyn til andre HELE tiden. Tenk så deilig å kunne vaske klær uten å ha borettslagsreglementet syngende i bakhodet..

Skrevet

Hus, uten tvil. Da er man mer for seg selv og slipper å ta hensyn til andre HELE tiden. Tenk så deilig å kunne vaske klær uten å ha borettslagsreglementet syngende i bakhodet..

Ja, og lige på plenen utenfor huset og ikke trenge å tenke at det er FELLES uteareal. Kunne grille på terrasen med venner og vite at det er kun din terrase, og ikke noen FELLES takterrase! MMM, gleder meg til å flytte i et hus om et par mnd:) har alltid bodd i leilighet...

Skrevet

Jeg hadde definitivt valgt hus!

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg ville kjøpt en fin leilighet til 2 mill å brukt de andre pengene på fine møbler og sånn:P

Skrevet

Jeg hadde helt klart gått for noe lignende dette men måtte hatt midler til renovering selvfølgelig. Skulle helst lagt litt lenger ut på bygda enn dette. Ønsker meg virkelig et kråkeslott :rødme:

Skrevet

Ville kjøpt meg en leil. i Oslo, fordi det er altfor mye vedlikehold med hus.

Men ville nok ikke brukt 4mil. på en lei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...