AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Jeg er 19 og et halvt år, ferdig med vgs. Tidligere fått resept fra helsesøster på skolen. Må jeg til fastlegen nå, eller kan lege/helsesøster på helsestasjon for ungdom skrive ut til meg?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Mener man kan gå på helsestasjonen frem til man er 23 eller noe
Gjesten Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Du kan gå på helsestasjon, men det er vel bare til du er 20, så du kan like gjerne gå til fastlegen med en gang. Etter at han har skrevet ut en resept til deg, kan du sannsynligvis bare ringe og be ham sende den til apoteket i fremtiden, så slipper du å dra til legen hver gang.
Gjest Applestore Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Du kan gå på helsestasjon, men det er vel bare til du er 20, så du kan like gjerne gå til fastlegen med en gang. Etter at han har skrevet ut en resept til deg, kan du sannsynligvis bare ringe og be ham sende den til apoteket i fremtiden, så slipper du å dra til legen hver gang. Oj, kan man bare gå der til man er 20!? Det visste jeg sannelig ikke.
Hinata Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Oj, kan man bare gå der til man er 20!? Det visste jeg sannelig ikke. Det er forskjellig fra kommune til kommune Jeg har både vært borti 20-årsgrense og 25-årsgrense, sistnevnte på et sted med mye studenter.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Jeg tok min siste p pille forrige tirsdag, skal jeg da begynne igjen på torsdag?
LukaFrost Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Jeg tok min siste p pille forrige tirsdag, skal jeg da begynne igjen på torsdag? Nei, i morgen, onsdag skal du begynne på nytt brett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå