Ember Skrevet 12. desember 2010 #41 Skrevet 12. desember 2010 ... jeg får komplimenter. Blir helt satt ut, rødmer og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg eller hva jeg skal si
Gjest boblebrus Skrevet 12. desember 2010 #42 Skrevet 12. desember 2010 ... jeg får komplimenter. Blir helt satt ut, rødmer og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg eller hva jeg skal si Jeg også! Jeg vet aldri helt hvordan jeg skal reagere, rødmer enormt og blir liksom sånn "tusen takk.. men du, fint vær i dag!" Jeg blir også flau når jeg: * får hosteanfall på stille steder, eks. midt under en stille scene på kino, eller på bussen/trikken. * Ser på Grand Prix eller reality-programmer * Hører norske politikere prate engelsk. * Når jeg sier/gjør noe rart som jeg liksom ikke får forklart uten at det høres helt idiotisk ut, og ingen forstår hva jeg mener
Gjest Sommertid Skrevet 13. desember 2010 #43 Skrevet 13. desember 2010 - når jeg må forklare ting. Jeg er helt totalt elendig på å forklare og virker kjempe dum. - jeg blir veldig ofte flau på andres veine. Når de gjør ting som de tror er kjempe kult så er det bare helt idiotisk. - når jeg får komplimenter. Blir rød som en tomat og aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Stammer frem et takk mens jeg filker med genseren eller noe slikt
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #44 Skrevet 13. desember 2010 Gutter snakker til meg i vanlige situasjoner. Gutter er til for å ha sex med, ikke snakke med:p Blir veldig flau blant gutter på min egen alder, føler de er så rare mot meg! Når jeg må snakke engelsk. Hater det! Når jeg kommer for seint til forelesning og ikke finner plass å sitte. Hvis jeg fiser blant folk. Hostekule eller snørrekule i stille forsamling.
Gjest Eurodice Skrevet 13. desember 2010 #45 Skrevet 13. desember 2010 Jeg også. Var det ikke han som sa: I got a really good fart over the hill. Det kom nok en skikkelig braker da, tenker jeg .
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #46 Skrevet 13. desember 2010 Jeg blir flau når jeg.. - Får masse oppmerksomhet (edru tilstand) - Når motsatt kjønn som jeg finner attraktiv ser på meg. - Når jeg kløner
Djungelvrål Skrevet 13. desember 2010 #47 Skrevet 13. desember 2010 Jeg blir flau av kjerringer på jobben som ler høyt og falskt av ALT!
Lillemeg25 Skrevet 13. desember 2010 #48 Skrevet 13. desember 2010 Blir flau når en kollega av meg i slutten av 20 årene ler. Han høres ut som høne eller kalkun i en blender. Ikke bare høres han gal men han ler så utrolig høyt å. Kan høre han flere mils avstand! Blir flau hver gang han begynner å le. Sex scener på film med familien er så flaut som det går ann bli! Får lyst til å bare synke ned i jorda. Når jeg eller andre tryner Når jeg står i kassa på butikken å bankorte mitt ikke funker og jeg ikke har kontanter. Ikke så lenge siden det skjedde. Ganske rart siden jeg viste jeg hadde nok penger på korte til å kjøpe det jeg skulle ha. Rånere som råner rundt i byen med sin super harry volvo og som spiller HØY musikk. Flaut. Å se pappan min danse!! Han eier ikke IKKE rytme og kan ikke danse. Han har slått seg løs flere ganger på ferie. Det er flaut å se på han. Huff.
Perelandra Skrevet 13. desember 2010 #49 Skrevet 13. desember 2010 Utrolig hvor mange som blir flau over å falle selv, eller å se andre gjøre det. Hva er så fælt med det? Har ikke tenk på det som som spesielt ille? :klø: Vel, som jeg skrev tidligere faller ganske ofte siden jeg har dårlig balanse på grunn av funksjonshemning. Det er sikkert annerledes for meg enn andre. Da jeg var yngre, det vil si som tenåring og et stykke inn i tjueårene, gjorde jeg det flere ganger i måneden. På det verste ble jeg anbefalt å bruke knebeskyttere. Jeg fleipet overfor venninnene mine at jeg kunne bruke snublinga som sjekketriks og si til en gutt at jeg bokstavelig talt har falt for deg. De fleste buksene mine hadde hull på knærne, men dette var på åttitallet, og da var det jo mote med slitte og hullete bukser! Nå gjør jeg det sjeldnere fordi jeg har hatt en operasjon som har gjort meg bedre. Likevel, når det er skikkelig glatt kan jeg regne med at jeg faller flere ganger i uka, ja av og til flere ganger om dagen. For å forebygge flest mulig fall om vinteren har jeg brukt brodder. Det er helt naturlig for meg og jeg har gjort det siden jeg var liten. Det var ikke før jeg var ganske voksen jeg fikk høre andre fleipet seg i mellom at det bare var gamle kjerringer som gjorde det. Det hadde jeg aldri tenkt på en gang. Noen ganger er et fall et resultat av et jeg har vondt, men etter at jeg har falt har jeg det ofte mye bedre. For jeg faller strammer musklene seg mer og mer og smertene øker. Til slutt blir det vanskelig å holde balansen så jeg ramler rett ned. Men da har musklene slappet av og smertene er borte. Det høres kanskje rart ut, men da kan fallet føles som en lettelse. Det er godt at jeg ikke skammer meg for å ramle. Hvis ikke hadde livet blitt ganske leit for meg og jeg hadde måtte holde meg mest mulig innendørs. Jeg har i løpet av livet lært meg god fallteknikk så jeg slår meg sjeldent. Da er det mer irriterende å få klærne tilgriset av søle, eller slå hull på dem. Vanligvis er den verste skaden noen skrubbsår på knærne, men i verre tilfeller har jeg tråkket over ankelen. Akkurat nå er jeg preget av den verste skaden jeg noen gang har opplevd på grunn av noe fall. For en måned siden brakk jeg ankelen og jeg kan ikke trø på foten. Beklager innlegget! Det var ikke meningen å klage over situasjonen min. Det går jo vanligvis helt greit. Det var bare det at jeg ble så overrasket over at veldig mange skriver de blir flaue over å falle. For meg er det en naturlig det av livet.
Gjest Raindrops Skrevet 13. desember 2010 #50 Skrevet 13. desember 2010 Den siste scenen i Eclipse ga meg lyst til å løpe ut av kinosalen for å gjemme meg.
Lillemeg25 Skrevet 13. desember 2010 #51 Skrevet 13. desember 2010 Den siste scenen i Eclipse ga meg lyst til å løpe ut av kinosalen for å gjemme meg. Hva skjedde? Har ikke sett filmen
Gjest Applecore Skrevet 13. desember 2010 #52 Skrevet 13. desember 2010 Den siste scenen i Eclipse ga meg lyst til å løpe ut av kinosalen for å gjemme meg. Var det da de satt i en blomstereng og leste sjelfulle, inderlige kjærlighetsdikt for hverandre mens de så hverandre dypt inn i øynene? Jeg synes egentlig den flaueste scenen var da Jacob måtte kle av seg og ligge med sin barbrystede kropp inntil Bella foran øynene til Edward for at hun ikke skulle fryse ihjel. Så kleint! Det er da forøvrig opplagt at fyren hadde generert langt mer varme om han hadde vært i den digre, pelsete ulveformen sin i stedet...
Gjest gabriela Skrevet 13. desember 2010 #53 Skrevet 13. desember 2010 Perelandra, jeg føler med deg Jeg blir flau når folk argumenterer veldig bastant for noe som tilhørerene synes er helt på trynet.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 13. desember 2010 #54 Skrevet 13. desember 2010 Jeg blir flau hvis ukjente mennesker snakker til meg, forventer det ikke så klarer ikke helt å svare noe "glupt" så blir bare " hææ?" Jeg er heller ikke særlig høy i hatten hvis jeg mister noe / river ned noe i butikken. Ellers kommer jeg egentlig ikke på noe mer, men er så klart masse annet.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #55 Skrevet 14. desember 2010 Når jeg får masse uønska oppmerksomhet Hosteanfall der det er mange folk og helst er stille. Tryne på isen. (her jeg bor nå er det gørr glatt og må gå som en gammal kjerrring.) Høre mamma snakke Engelsk Uff vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. De som prøver å være sikkelig morsome mem så blir det bare flaut.
2ne2 Skrevet 14. desember 2010 #56 Skrevet 14. desember 2010 Det flaueste jeg kan tenke meg er: Når jeg ramler ute blant folk (når jeg er alene) Når folk synger bursdagssanger for meg eller jeg får gaver. Når jeg ser på x-factor o.l når folk ikke kan synge i det hele tatt!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #57 Skrevet 14. desember 2010 Jeg blir flau når jeg ser på jakten på kjærligheten, når jeg møter igjen folk jeg meget godt burde vite hvem er, men så kjenner jeg dem ikke igjen. Spesielt flaut er det når jeg ikke kommer å dette før jeg/den andre har gått. Det var det jeg kunne komme på nå.
Gjest Linda sofie Skrevet 14. desember 2010 #58 Skrevet 14. desember 2010 Kom på noe annet: Når jeg går på bussen f.eks å mister pengene på gulvet så jeg må plukke opp kronene. Synes det er sikkelig flaut Ellers syens jeg det er flaut å holde foredrag foran mange folk. Glad jeg er ferdig på skolen. Det var grusomt.
Wonders Skrevet 15. desember 2010 #59 Skrevet 15. desember 2010 når buksesmekken min er vid-åpen og ingen sier noe...
ManBearPig Skrevet 15. desember 2010 #60 Skrevet 15. desember 2010 Mye jeg kunne lista opp, men det meste er allerede nevnt. Men jeg blir flau av dårlig stand-up.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå