Gå til innhold

Slutte på p-piller.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vel egentlig bestemt meg for å slutte på p-pillene, og vil isåfall gjøre det med en gang. Er tre piller inne i brettet, og nå når jeg har bestemt meg, og kjæresten er enig, har jeg lite lyst til å fortsette ut brettet.

Men er det ok å slutte "midt" i et brett, eller burde jeg slutte når brettet er ferdig?

Lurer også på hvor lang tid det har tatt for dere andre som har sluttet, før kroppen var tilbake til normal tilstand igjen?

Jeg har bare gått på pillene i 7-8 måneder.

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom kroppen din har lagt opp menstrasjons syklussen din etter pillene, så tror jeg nok jeg ville ventet ut brette, bare for å ikke lage kluss i syklussen. og da er sajngsen størst for at mann fortsetter å ha en regelmessig menstusjon i ettertid.

ville nok ikke være krise å slute midt inni,

men du kan jo alltids ta en tlf til helse stasjon eller legekontor og høre hva de mener :)

Skrevet

Jeg sluttet midt i et brett (etter 7 piller tror jeg), syklusen min rettet seg opp med en gang og jeg fikk mensen til "riktig" tid. (Jeg gikk på Cerazette, vet ikke hva du går på, men kanskje hormonfrie piller er enklere å slutte med..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...