Gå til innhold

Dette er for tiden Norges mest sexy mann

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

http://gfx.dagbladet.no/labrador/146/146612/14661258/jpg/active/978x.jpg

Knut Nikolai Tønnevold Ugland har arvet tre milliarder. Dette gjør han nå til den mann i Norge som kvinner flest sikler over og ønsker å bli sammen med.

Ingenting gjør en kvinne fuktigere i lefsa enn penger. Og tre milliarder, det er mye penger det.

Og så påstår de at det er vi menn som er enkle. *sukk*

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Det står da virkelig mann i overskriften, også er det bilde av en gutt. Skuffet :gjeiper:

Kvinner flest sikler etter han der? Muligens en og annen småjente, men ut over det, var dette noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

Du må jo være temmelig enkel, som tror dette er de fleste kvinners våte drøm.

• Liker 7
Skrevet

Ja takk til mere arveavgift! :)

• Liker 1
Skrevet

Haha. Så bildet for noen dager siden. Det som datt ned i hodet på meg av tanker da var: "Uffda, hjelper ikke med noen milliarder der gitt". Alle damer går ikke etter penger, og han der var så absolutt ikke min smak!

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Nei, damer blir ikke våt i trusa av penger, de får bare dollartegn i øynene og faker lysten på mannen. dessuten gidder en ekte golddigger neppe å hive seg etter en guttevalp. Da er jo en gammel rik gubbe med dårlig hjerte mye smartere å satse på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg også tenkte at dette var en mann, så var det bare en liten guttevalp :ler: Nei takk, og det spiller ingen rolle hvor mye penger han har, for han der så bare slesk ut

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

http://gfx.dagbladet.no/labrador/146/146612/14661258/jpg/active/978x.jpg

Knut Nikolai Tønnevold Ugland har arvet tre milliarder. Dette gjør han nå til den mann i Norge som kvinner flest sikler over og ønsker å bli sammen med.

Ingenting gjør en kvinne fuktigere i lefsa enn penger. Og tre milliarder, det er mye penger det.

Og så påstår de at det er vi menn som er enkle. *sukk*

Ehh mann? Hvor gammel er den gutten der 16 år?

sitat endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Ikke min type sukkertøy nei!

Skrevet

Hmmm... I følge Wikipedia er han 24 år gammel. Vet ikke når gutter blir til menn, men skulle da tro at de fleste gutter har rukket å bli til menn ved den alderen. Men det er klart, det gjelder ikke alle...

Skrevet

Han holder seg godt.

Men ærlig talt, tror dere ikke at Frank Sandberg fra Skippagurra er den mest attraktive da. Ekte badboy i ordest verste forstand. Bolemuskler, Antonio Banderas-frisyre og tatt for å å lurt 20 damer for penger.

Skrevet

Haha. Så bildet for noen dager siden. Det som datt ned i hodet på meg av tanker da var: "Uffda, hjelper ikke med noen milliarder der gitt". Alle damer går ikke etter penger, og han der var så absolutt ikke min smak!

Regner med at du er litt av et fruktfat selv da. Fyren ser helt ok ut, verken mer eller mindre.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hmmm... I følge Wikipedia er han 24 år gammel. Vet ikke når gutter blir til menn, men skulle da tro at de fleste gutter har rukket å bli til menn ved den alderen. Men det er klart, det gjelder ikke alle...

Oj 24 ja. Da er hen jo voksen da. Men jeg trodde seriøst han ikke var mer enn 16. Syns uansett ikke han var tiltrekkende, nettopp pga sitt barnlige utseende

Skrevet

Flere av bildene av han er gamle. Aftenposten la ut et bilde hvor han var 19, og da så han omtrent slik ut.

Skrevet

Vi får vel avvente resultatet av etterforskningen før vi tar det for gitt at noen arver noe som helst.

Skrevet

Norges mest sexy mann er vel Knausgård så jeg på en eller annen forside. Så nå skal jeg anlegge langt, fett og rotete hår, og begynne å skrive utleverende om meg selv! :tommelsmil:

Men, apropos han første, så kommer han vel ikke akkurat til ha problemer med å få seg dame, nei. Spørsmålet er hvor gøy det egentlig er å vite med 80% sikkerhet at de bare er ute etter deg pga penga..

Skrevet

Han får jo ikke penger før han er 35, og han er bare 24 når. Han kan KOMME til å være Norges mest sexy mann om 11 år altså, men ihvertfall ikke nå, hihi. :)

Skrevet

Synes ikke han var noe kjekk jeg.

Jeg velger forelskelse og kjærlighet over penger :rødme:

Skrevet

Han får jo ikke penger før han er 35, og han er bare 24 når. Han kan KOMME til å være Norges mest sexy mann om 11 år altså, men ihvertfall ikke nå, hihi. :)

Han er allerede mer enn rik nok :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

jeg tenker at om han er en bortskjemt pappagutt, så kan han ikke være tiltrekkende for en dame. Han oppfører seg sikkert som en drittunge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...