AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Hei! Nå er jeg virkelig frustrert her. Jeg skar meg under barbering under armen her om dagen, og fikk en liten flekk uten hud. Denne har blitt gnagd opp og bare blitt større og større, og har jeg kjøttsår under armen, er nesten ikke noe hud der. Gjør kjempevondt, jeg klarer ikke å gjøre noen ting nesten, bare jeg rører på meg svir det noe helt utenfor alle proposjoner. Noen som har kjennskap til noe liknende? Tror dere dette bare er et barberingssår som har blitt så mye gnaget på at det har blitt stort, eller kan det være noe alvorlig?
Cata Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Så lenge det startet med at du skar deg, så er det nok ikke noe farlig, men jeg skjønner godt at det er irriterende. Under armen er jo et sted der det lett kan bli litt fuktig og irritert, så det er vel ikke letteste stedet for et sår å gro. Ville det hjelpe om du la på sånt tynt "kirurgplaster" med gaspute inni sånn at det ble beskyttet mot gnaging? Tenker på sånne tynne plaster som er nesten usynlige og som både puster og hindrer vann i å trenge inn. Gir det seg ikke i løpet av en ukes tid, elller dersom det ser ut til å bli betent så bør du nok ta en tur til legen og høre om du kan få noen gode tips.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå