AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Det står vel gangske greit forklart i overskriften. Selv nærmer jeg meg 30 og finner det plagsomt at rosaberter med nicknames med fødselsåret sitt (helst født på 90tallet) florerer forumet så kraftig for tiden. Jeg mistenker at ei lita snuppe fant KG i datatimene og fikk alle frisøraspirantene med på bølgen. Og så satt vi stuck med dem. De naive jentungene som generaliserer utlendinger, bruker ord som "schtøgg" og ikke kan oppføre seg som folk. Snørrvalper ville de blitt kalt i gamledager, og det planlegger jeg å kalle dem til dags dato også. Hvorfor er dere her?
Kosemose Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg syns du høres ganske umoden ut selv jeg. 9
Gjesten Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Hihi Jeg må zi at noen av dem iriterer mei litt å. Det er ikke alle zom er like reflekterte og en del av de bærer preg av å kunne trenge noen år til på zkolebenken. Men ziden det ikke er noen alderzgrenze på KG, kan vi vel lizzom ikke zi noe, dah. De har jo trozz alt krav på å få være her, de zom alle andre lizzom. 8
Vulpes Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Det er mange idiotiske brukere her inne ja, men jeg synes ikke det typisk er de yngste. Synes jeg finner idioter i alle aldersklasser, og begge kjønn. Veldig mange synes nok KG er et artig sted å trolle på. Og du virker forutinntatt. 9
Tingeling ♥ Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Det står vel gangske greit forklart i overskriften. Selv nærmer jeg meg 30 og finner det plagsomt at rosaberter med nicknames med fødselsåret sitt (helst født på 90tallet) florerer forumet så kraftig for tiden. Jeg mistenker at ei lita snuppe fant KG i datatimene og fikk alle frisøraspirantene med på bølgen. Og så satt vi stuck med dem. De naive jentungene som generaliserer utlendinger, bruker ord som "schtøgg" og ikke kan oppføre seg som folk. Snørrvalper ville de blitt kalt i gamledager, og det planlegger jeg å kalle dem til dags dato også. Hvorfor er dere her? Wow, det var voksent sagt!!!!! Nå har jeg noen å sikte etter! - Jente90 1
HopelessFear Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Du mener at 30 åringer er mer moden enn de i 20 årene? Vet om en del 20 åringer som er mer mentalt moden enn de i 30-40 åra. 5
Gjest Sommertid Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 (endret) Jeg vet om noen yngre brukere her inne som virker veldig reflekterte og modne. Har helt ærlig ikke lakt merke til så mange kosemoreoverdoze jenter her inne. Og all trollingen tror jeg ikke det er småjentene som står for :happy: Edit: Er det bare de som er født etter 90 som er små eller er de som er 20+ også små for dere? Endret 11. desember 2010 av Sommertid 1
sebastianen Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Det står vel gangske greit forklart i overskriften. Selv nærmer jeg meg 30 og finner det plagsomt at rosaberter med nicknames med fødselsåret sitt (helst født på 90tallet) florerer forumet så kraftig for tiden. Jeg mistenker at ei lita snuppe fant KG i datatimene og fikk alle frisøraspirantene med på bølgen. Og så satt vi stuck med dem. De naive jentungene som generaliserer utlendinger, bruker ord som "schtøgg" og ikke kan oppføre seg som folk. Snørrvalper ville de blitt kalt i gamledager, og det planlegger jeg å kalle dem til dags dato også. Hvorfor er dere her? Jeg tror kanskje jeg hadde tatt deg litt mer alvorlig om du skrev dette med nick. Rosaberter med nick er klart å foretrekke framfor anonyme brukere . Så vidt jeg vet er ikke inteligens så veldig avhengig av alder heller . Bare se på meg , jeg er jo steingammel, men det hjelper ikkeno. 3
Gjest Linda sofie Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 Javel? Er jo du som fremstår som umoden her da. Bare fordi man er født på 90 tallet så er man en rosaberte? Jeg har faktisk aldri lagt merke til noen snørrunger her som bruker ordet "schtøgg" her inne. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 Synes ikke alderen sier alt. Er en ung dame her som ofte har svart i tråder, fått kjeft og andre brukere har gått inn og sagt at hun bare er 15 år. En fordel å vite alderen, men synes de i voksen alder viser mange tegn på umodenhet noen ganger. Dette er er forum, tror ikke tenåringer lager dumme tråder. Ofte er de berikende i sine svar, og får i alle fall meg til å huske at man skal respektere hverandre.
Gjesten Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 Javel? Er jo du som fremstår som umoden her da. Bare fordi man er født på 90 tallet så er man en rosaberte? Jeg har faktisk aldri lagt merke til noen snørrunger her som bruker ordet "schtøgg" her inne. Det har jeg! Ikke at jeg av den grunn skal si at det bare er den yngre garde som er slitsomme her inne da. Måtte bare si fra at jeg faktisk har sett det ordet brukt
Gjest Purple Haze Skrevet 11. desember 2010 #12 Skrevet 11. desember 2010 Personlig syns jeg det er verre med umodne mannfolk som frekventerer forumet. Så mange idiotiske tråder med kvinnehat skal en lete lenge etter. Syns mange av de unge jentene her inne har mye fornuftig å bidra med, jeg.
Chiyo Skrevet 11. desember 2010 #13 Skrevet 11. desember 2010 Jeg er født i 90, men om TS kan teller vil det si at jeg er neste 21 år gammel bare så det er sagt. Kan være at h*n sikter til de som er født lengre ut på 90'tallet, men de har da like mye rett til å bruke forumet som alle andre. Er ikke særlig modent å hinte at de ikke er velkommen her. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #14 Skrevet 11. desember 2010 Det står vel gangske greit forklart i overskriften. Selv nærmer jeg meg 30 og finner det plagsomt at rosaberter med nicknames med fødselsåret sitt (helst født på 90tallet) florerer forumet så kraftig for tiden. Jeg mistenker at ei lita snuppe fant KG i datatimene og fikk alle frisøraspirantene med på bølgen. Og så satt vi stuck med dem. De naive jentungene som generaliserer utlendinger, bruker ord som "schtøgg" og ikke kan oppføre seg som folk. Snørrvalper ville de blitt kalt i gamledager, og det planlegger jeg å kalle dem til dags dato også. Hvorfor er dere her? Kanskje noen har issues med å bli 30? 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #15 Skrevet 11. desember 2010 Har ikke følt meg plaget med "rosaberter". Om noen velger å ha årstallet 92 i nicket sitt så må da det være greit, men jeg skal innrømme at jeg kan kanskje rynke litt på nesen hvis en Jente92 gir råd til noen som går igjennom en skilsmisse for andre gang.
HedvigR Skrevet 11. desember 2010 #16 Skrevet 11. desember 2010 Jeg føler meg nesten litt truffet, jeg har jo årstall i nicket mitt, og det er til og med 90 Men så ser jeg den umodne stilen til trådstarter og føler meg brått litt bedre likevel Har nå aldri hørt før at jeg er uønsket her, men det er kanskje fordi jeg ikke er så superaktiv?
Xaphan Skrevet 11. desember 2010 #17 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har ikke merket noe til disse "ungjentene"...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #18 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har ikke merket noe til disse "ungjentene"... I følge TS er du nok en av dem. 3
Xaphan Skrevet 11. desember 2010 #19 Skrevet 11. desember 2010 I følge TS er du nok en av dem. Nja, ts skriver ikke at alle som er født på 90-tallet er drittunger, slik mange her tydeligvis tolker det. Noen av kriteriene ts setter er at de er naive, generaliserende, bruker ord som "schtøgg" og ikke kan oppføre seg som folk. Jeg faller nok ikke inn i noen av disse
Nussi90 Skrevet 11. desember 2010 #20 Skrevet 11. desember 2010 Regner med jeg er en av dem h*n sikter til Godt å se at ikke alle er enig, for jeg finner dette forumet veldig spennende og interessant, og det passer godt til det stadiet jeg selv er i i livet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå