Jill Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #581 Del Skrevet 3. februar 2015 En del løping på trening i går og jeg følte meg i bra form til en forandring! Albuen er fortsatt litt irritert, men det gikk greit. Krysser fingrene for at det ikke blir verre i løpet av uken og gjennom alle kampene. I dag skal jeg ta det ganske så med ro og ladde batteriene til i morgen. Kjenner jeg gruer meg litt for vi skal igjen spille mot laget som grusa oss for ikke så lenge siden. De er veldig løpesterke og kjappe. Men vi får gjøre så godt vi kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #582 Del Skrevet 5. februar 2015 Atter en gang et grusomt, grusomt tap i går.. Formen min som var så god på mandag var som sunket i jorden! I dag har jeg en deilig hodepine etter å ha skallet sammen med en på motstanderlaget. Trening i kveld. Gleder meg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. februar 2015 #583 Del Skrevet 5. februar 2015 God bedring med hodepinen! Helt sikker på at du skal trene hvis den fortsetter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #584 Del Skrevet 5. februar 2015 God bedring med hodepinen! Helt sikker på at du skal trene hvis den fortsetter? Litt usikker. Virker som hun traff akkurat rundt en muskel som styrer kjeven. Kjenner det viss jeg tygger og gaper. Og så er jeg litt nummen nedover mot ansiktet. Men er ikke svimmel, ser ikke dobbelt eller er kvalm. Litt trøtt, men det er nok for lite søvn som vanlig. Sendte en mld til treneren for sikkerhetsskyld og sa i fra at jeg ser ting an på trening da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #585 Del Skrevet 6. februar 2015 En time med leke-trening i går. Basketball først og så kil som er håndball og fotball på samme tid. Hodet gikk det helt fint med, men et spark i skinnleggen gjorde det dødsvondt å løpe på beinet! Så for øyeblikket er jeg ganske irritert og vil bare bli ferdig med denne møkkasesongen slik jeg kan roe litt ned, starte fra byrjan og styrke kroppen. Men det er syv kamper igjen og siste er ca. midten av mars. Så jeg må nok holde ut litt til. I dag bør jeg egentlig ta en økt med tøying og massasje, men vi skal bort på besøk i kveld, huset er rimelig bomba og jeg er trøtt som en strømpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #586 Del Skrevet 9. februar 2015 To kamper i helga og vi vant begge. En smell i ryggen og en i hofta i tillegg til den vanlige stølheten generelt, så er litt mørbanket i dag. Så trening i kveld blir nok interessant.. Treningskamp på torsdag, mens det er 2 uker til neste skikkelige kamp. Skal bli godt med to frihelger på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #587 Del Skrevet 10. februar 2015 Fælt på trening i går. Jeg var tung, sliten og støl. Og i dag er jeg så trett. Vil bare hjem og legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. februar 2015 #588 Del Skrevet 10. februar 2015 Så gøy at dere vant begge kampene! Jeg sier meg enig med deg, i dag skulle man bare blitt under dyna og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #589 Del Skrevet 11. februar 2015 Så gøy at dere vant begge kampene! Jeg sier meg enig med deg, i dag skulle man bare blitt under dyna og Ja, det er alltid moro å vinne. Jeg våknet til ut over dagen i går da heldigvis, men tirsdager er alltid verste dagen i uka. Kom meg til og med ut på en mini-spasertur. Bare en 20 minutters tid, men det gjorde godt allikevel. Kroppen kjennes helt ødelagt ut. Støl i armer, bein og mage. Uten at jeg skjønner helt hvorfor. Vi tok ikke en eneste situps eller pushups på mandag. Så nå gruer jeg meg sykt til treningskampen i morgen! Det blir tøft nok om jeg er i god form.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. februar 2015 #590 Del Skrevet 11. februar 2015 Ja, det er alltid moro å vinne. Jeg våknet til ut over dagen i går da heldigvis, men tirsdager er alltid verste dagen i uka. Kom meg til og med ut på en mini-spasertur. Bare en 20 minutters tid, men det gjorde godt allikevel. Kroppen kjennes helt ødelagt ut. Støl i armer, bein og mage. Uten at jeg skjønner helt hvorfor. Vi tok ikke en eneste situps eller pushups på mandag. Så nå gruer jeg meg sykt til treningskampen i morgen! Det blir tøft nok om jeg er i god form.. Mhm, mandag og tirsdag deler plassen for min del altså. Mandag fordi jeg alltid kommer litt seint i seng på søndag, uansett hvor mye jeg bestemmer meg for å komme meg i seng og tirsdag fordi det fortsatt er så fryktelig lenge igjen av uka og det er så inderlig tungt å stå opp. Håper du egentlig er mest sliten i kroppen da, så du blir mindre støl før kampen i morgen. Du trener jo en god del, og kamper og treningskamper er vel ganske tøft for kroppen, så ikke så rart om den reagerer med å bli øm og støl og var du øm og støl allerede før treninga så baller det jo bare på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #591 Del Skrevet 13. februar 2015 Mhm, mandag og tirsdag deler plassen for min del altså. Mandag fordi jeg alltid kommer litt seint i seng på søndag, uansett hvor mye jeg bestemmer meg for å komme meg i seng og tirsdag fordi det fortsatt er så fryktelig lenge igjen av uka og det er så inderlig tungt å stå opp. Håper du egentlig er mest sliten i kroppen da, så du blir mindre støl før kampen i morgen. Du trener jo en god del, og kamper og treningskamper er vel ganske tøft for kroppen, så ikke så rart om den reagerer med å bli øm og støl og var du øm og støl allerede før treninga så baller det jo bare på seg. Joda mandag kommer høyt på lista også. Kampen ble avlyst fordi det andre laget var syke. Og det var heeeelt greit for min del. I stedet spilte vi bare oss i mellom. Var litt tung i kroppen, men det gikk ok. Treningskampen blir nå mest sannsynlig i neste uke i stedet for. Siden det er vinterferie da så kunne det hende det ble eneste fellestreningen vi fikk. I helgen skal jeg ta det ganske så med ro. Se om det blir en tur med samboeren i morgen. Og så god mat, god vin og mye kos på kveldstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 14. februar 2015 #592 Del Skrevet 14. februar 2015 Kjenner meg igjen i håndballjentedrama, men savner å spille håndball innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #593 Del Skrevet 16. februar 2015 Kjenner meg igjen i håndballjentedrama, men savner å spille håndball innimellom Jeg ble litt overrasket over hvor mye drama det var. Har jo spilt håndball på to andre lag mens jeg studerte og synes ikke det var så mye da. Men det er vel bare jeg som begynner å bli gammel. Det er nå stort sett gøy å spille heldigvis. Lørdag ble det "fjelltur" med typen. Han mener det ikke er fjelltur siden det er grusvei og vi ikke ender på en topp, men jeg er nå fornøyd uansett. Kroppen funker ikke som den skal, så det var mer enn tungt nok. Søndag kveld fikk jeg kavet meg avgårde på en mini-asfalttur. Gawd, jeg er ekspert på å kaste vekk de fine dagene. Om ikke annet så var samboeren fornøyd med at jeg laget boller og jeg fikk endelig sett den andre hunger games filmen. Vet ennå ikke hvordan det blir med treninger denne uka. Vet bare vi skal ha treningskamp i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #594 Del Skrevet 18. februar 2015 Vi vant, vi vant, treningskampen i går! Tror ikke det var noen av oss som hadde forventet det. Vi lå under med 7 mål til pause, men i andre omgang tok vi de igjen og så vant vi med to. Det ble litt hissig stemning på slutten og når kampen var ferdig. Unødvendig ettersom det tross alt bare var en treningskamp mener nå jeg. Men det var en fin boost for oss frem mot neste kamp som er på mandag og som er mot ett av topplagene i serien. Kroppen var fortsatt ikke helt på topp, men det gikk greit. I dag kjennes leggene litt ut som de er nær å kunne få krampe. Og resten er av kroppen er litt mør. Neste trening er i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. februar 2015 #595 Del Skrevet 18. februar 2015 Yay! Så gøy at dere vant, selv om det bare er en treningskamp. Klart det er en kjempeboost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #596 Del Skrevet 20. februar 2015 Trening i går og vi spilte en del mot det nyoppstartede herrelaget. Vi var faktisk ikke så verst, men du er ikke så høy i hatten når 100 kg kommer i stor fart rett mot deg! Så i dag er jeg nok en gang stiv og støl.. Og ikke minst trøtt! Angrer som en hund på at vi inviterte et vennepar på middag i kveld. Stor fare for at jeg kommer til å sovne rundt kl 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #597 Del Skrevet 24. februar 2015 Tapte kampen i går.. Dødskjedelig når vi leder til pause. Og som alltid er jeg helt vrak i kroppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. februar 2015 #598 Del Skrevet 24. februar 2015 Trening i går og vi spilte en del mot det nyoppstartede herrelaget. Vi var faktisk ikke så verst, men du er ikke så høy i hatten når 100 kg kommer i stor fart rett mot deg! Så i dag er jeg nok en gang stiv og støl.. Og ikke minst trøtt! Angrer som en hund på at vi inviterte et vennepar på middag i kveld. Stor fare for at jeg kommer til å sovne rundt kl 22. Haha, nei det vil jeg tro! Herrehåndball er vel kjent for å være ganske så tøft. Men kjekt å møte litt sånn motstand også da, god trening. Tapte kampen i går.. Dødskjedelig når vi leder til pause. Og som alltid er jeg helt vrak i kroppen.. Æsj, kjedelig da, men når dere leder til pause så viser dere jo at dere kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #599 Del Skrevet 25. februar 2015 Haha, nei det vil jeg tro! Herrehåndball er vel kjent for å være ganske så tøft. Men kjekt å møte litt sånn motstand også da, god trening. Æsj, kjedelig da, men når dere leder til pause så viser dere jo at dere kan. Ja, det er moro å prøve noe nytt. Treneren vår sa det så fint. Når det ikke har noe å si om vi vinner eller taper så spiller vi helt fantastisk. Men så fort noe står på spill så tar nervene overhånd og vi er helt elendige. Ingen trening i går. Svigerinnen min hadde bursdag så det ble kake i stedet for. Svigermor sendte med oss halve kaken hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #600 Del Skrevet 27. februar 2015 Håndballtrening i går. Vi hadde vikartrener som introduserte en god del øvelser med hoppskudd. Kjenner det godt i ryggen i dag og litt i låra. Snart helg heldigvis! Og kamp i morgen. Har ikke helt troen på min egen form, så vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå