Bittersweet Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Jeg var hos legen for 2 uker siden.. tok en vanlig GU undersøkelse.. jeg får så beskjed om at jeg har fått et virus. hun tok prøver, og ga meg resept på noe piller og kremer for noe hun ikke visste hva var? jeg sjekket opp på nettet og skjønte fort at dette var medisin for herpes. kjøpte det, har brukt det. tenkte. " Hun er lege, hun vet nok hva hun driver med." det var DYRT! og værst av alt. jeg har ikke herpes. jeg vet hvordan herpes ser ut. og det er ikke slik. legen skulle ringe meg innen en uke etter legetimen og gi meg svar på prøvene. nå sitter jeg her, to uker senere, ikke et pip fra dama. brukt over 1000lappen på piller å kremer som ikke funker, men er også feil for min tilstand. og som en ekstra bonus, er jeg blitt værre der nede.. Takk Hva skal jeg gjøre nå? skal såklart ringe på mandag, men hva i H****** skal jeg si til denne uproffesjonellle kjerringa som bare ødelegger dåsa mi på den måten? har noen her inne opplevd makan til lege selv? Får jeg pengene mine tilbake fra medisinene? Hilsen Fru FRUSTRERT.....
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Feil behandling eller forsinket behandling kan meldes inn til NPE http://www.npe.no/ Og JA.. jeg har vert borte i lignende legeR.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå