Gå til innhold

Rare pusen


Marry

Anbefalte innlegg

Jeg har en pusekatt som er søt, men også veldig sær. Hun pleier nemlig å hente klær,sokker,pledd etc mens hun nærmest hyler febrilsk. Det startet i det små, med at hun hentet ullsokkene mine og la dem foran meg, videre ekskalerte det til gensere, bukser og til og med hele ullpledd :ler: alt sammen mens hun mjauer høyt og intenst. Vi har en teori om at hun er litt verpesjuk og tror disse plaggene er en liten baby, for hun har noenganger også hentet små bamser som hun på en måte, bærer i nakkeskinnet.

Har noen andre jentekatter som gjør dette? Eller er bare pusen min veldig rar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to (steriliserte) hunnkatter, hvor av den ene er veldig ivrig på dette med å hente ting. Hun holder seg imidlertid til slikt som hansker og sokker, og har aldri kommet drassende med pledd eller bukser :fnise: .

Hvorfor vet jeg ingenting om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min er og veldig ivrig på å bære med seg ting. Men faktisk kun sine egne leker og bamser. Ingenting annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt brukte å dra spesielt ullplagg men også andre plagg, fra skittentøykurven fra soverommet inn på stua i en stor haug. Det hendte de dagene jeg jobba ekstra eller var ekstra borte hjemmefra så jeg trodde det var fordi hu savna meg. Kan hende det er noe med savn å gjøre eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...