AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Tja, gutten min pleier å gjøre det på meg av og til når vi ligger i 69. Det er ikke fælt for meg i alle fall, har ingenting i mot det med jeg kan ikke fatte hvordan han hæler.. Jeg kunna aldri gjort det på en gutt i alle fall. Æsj
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Å sleike en hårete mannerumpe høres ikke spesielt apetittelig ut, nei. Tenk om han bæsjerester i tilegg? 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Å sleike en hårete mannerumpe høres ikke spesielt apetittelig ut, nei. Tenk om han bæsjerester i tilegg? Kvinnfolk har litt hår baki der de også, og kan også ha bæsjerester der. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Kvinnfolk har litt hår baki der de også, og kan også ha bæsjerester der. Ikke si sånt er du snill :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Kvinnfolk har litt hår baki der de også, og kan også ha bæsjerester der. Not on my need-to-know-basis.
Sequax Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Dangleberry Daisy.... Nei, nå tror jeg det er tid for
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 TS: Tid for å sove? Ikke før klokken tipåhallettpresis. Da får jeg et slag i hodet også våkner jeg i morgen klokken niti.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #10 Skrevet 10. desember 2010 Ikke si sånt er du snill :gjeiper: Mmmmm, danglebær og avføringsrester rundt rumpehullet. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 Det kan det så absolutt være. Dersom den flotte jenta drar ned undertøyet og viser den deilige stussen sin så er dte ikke fritt for at det skjer noe på omtrent samme plass hos meg (på forsiden). 1
Gjest Katten. Skrevet 12. desember 2010 #13 Skrevet 12. desember 2010 Gjør det ofte, gjerne etterfulgt av en finger, på madammen.
Gjest HunterLady Skrevet 12. desember 2010 #14 Skrevet 12. desember 2010 Gjør det ofte, gjerne etterfulgt av en finger, på madammen. Heldig dame Jeg gjør det oftest på typen min. Oftere enn han gjør det på meg. Buhhhuuuuu
Gjest Katten. Skrevet 12. desember 2010 #16 Skrevet 12. desember 2010 Heldig dame Jeg gjør det oftest på typen min. Oftere enn han gjør det på meg. Buhhhuuuuu Jeg vet. Awww, føler med deg. Hvorfor vil han ikke gjøre det så ofte? Jeg elsker å ha en finger der mens jeg knuller henne. Fantastisk å kjenne hvordan kuken går inn og ut av fitta, bare fra et helt annet sted.
Gjest HunterLady Skrevet 12. desember 2010 #17 Skrevet 12. desember 2010 Jeg vet. Awww, føler med deg. Hvorfor vil han ikke gjøre det så ofte? Jeg elsker å ha en finger der mens jeg knuller henne. Fantastisk å kjenne hvordan kuken går inn og ut av fitta, bare fra et helt annet sted. Fordi han bryr seg mest om å stappe kuken inn der.. :gjeiper: Neida, men han tror kanskje at jeg ikke liker det så godt. Men liker det faktisk bedre enn vaginaslikking. Får lede han riktig vei neste gang..
Gjest Katten. Skrevet 12. desember 2010 #18 Skrevet 12. desember 2010 Yupyup, kommunikasjon er viktig. Jeg pleier ikke gjøre det for madammen tigger meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå