AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #21 Skrevet 14. desember 2010 Jeg rett og slett hater å være singel. Alt er så freaking overfladisk. Men så er jeg ett menneske som føler meg tryggest i forhold. Jeg elsker sex, men kun med den jeg er i forhold med. Jeg elsker å flørte og gjøre meg fin til den jeg elsker. Men jeg er på ingen måte uselvstendig. I forhold skal man ha litt space også Og jeg klarer da å gjøre ting selv. Nå når jeg er singel, vil jeg bare grave meg ned. For flørter jeg og gjør meg fin misforstås det til at jeg kun vil ha sex. NEI jeg vil ikke ha SEX med tilfeldige. da har jeg heller sex med meg selv. Alt ved singellivet er så freaking overfladisk. Spille spill osv. Alle flyr rundt og tenker på seg selv og kun seg selv. Meg og meg og meg. Jeg skal gjøre ditt og datt og ingen kan nekte meg for det blabla.Nei uff og uff...
Steinar40 Skrevet 14. desember 2010 #22 Skrevet 14. desember 2010 Alt ved singellivet er så freaking overfladisk. Spille spill osv. Alle flyr rundt og tenker på seg selv og kun seg selv. Meg og meg og meg. Jeg skal gjøre ditt og datt og ingen kan nekte meg for det blabla.Nei uff og uff... Er nok ikke mye bedre i altfor mange parforhold heller.
LadyM Skrevet 14. desember 2010 #23 Skrevet 14. desember 2010 Jeg trives som singel mellom 07.30 og 23.00. Men den tiden i mellom er grufull! Lengter desperat etter en varm kropp og noen gode sterke armer.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #24 Skrevet 14. desember 2010 Jeg hater det. Men det er selvfølgelig ikke noe alternativ å være i et dårlig forhold.
Gjest Sobril Skrevet 16. desember 2010 #25 Skrevet 16. desember 2010 Har vært singel i noen dager nå, og foreløpig er det bare deilig. Savnet etter noen å ligge ved siden av kommer nok etterhvert (min eks sov uansett en meter unna med ryggen til). Min neste utkårede skal være en skikkelig kosegris.
kristian82 Skrevet 16. desember 2010 #26 Skrevet 16. desember 2010 Jeg rett og slett hater å være singel. Alt er så freaking overfladisk. Men så er jeg ett menneske som føler meg tryggest i forhold. Jeg elsker sex, men kun med den jeg er i forhold med. Jeg elsker å flørte og gjøre meg fin til den jeg elsker. Men jeg er på ingen måte uselvstendig. I forhold skal man ha litt space også Og jeg klarer da å gjøre ting selv. Nå når jeg er singel, vil jeg bare grave meg ned. For flørter jeg og gjør meg fin misforstås det til at jeg kun vil ha sex. NEI jeg vil ikke ha SEX med tilfeldige. da har jeg heller sex med meg selv. Alt ved singellivet er så freaking overfladisk. Spille spill osv. Alle flyr rundt og tenker på seg selv og kun seg selv. Meg og meg og meg. Jeg skal gjøre ditt og datt og ingen kan nekte meg for det blabla.Nei uff og uff... Ja, trives som singel Enig i mye av det du sier, men man kan jo fint være singel uten å slenge seg på den "bølgen" med sex, fyll,fanteri og 24/7 jakt etter en partner. Alt i alt er det mye lettere å være singel syns jeg Å trives man med det, så kan jo alle de områdene med "spille spill", overfladiske og løsslupne folk osv. bare seile sin egen sjø. Den berømte "nåla" i høystakken klarer ikke å friste meg til å lete med lys og lupe gjennom 1930 tonn med høy.
Steinar40 Skrevet 18. desember 2010 #27 Skrevet 18. desember 2010 (endret) Alt i alt er det mye lettere å være singel syns jeg Å trives man med det, så kan jo alle de områdene med "spille spill", overfladiske og løsslupne folk osv. bare seile sin egen sjø. Den berømte "nåla" i høystakken klarer ikke å friste meg til å lete med lys og lupe gjennom 1930 tonn med høy. Jepp, det er betydelig enklere å være singel. Og det er veldig vanskelig å finne et annet individ som man passer godt nok i sammen med. Og grunnen til dette er at folk flest nå er altfor bortskjemte og mangler oppdragelse (moral). Endret 18. desember 2010 av Steinar40
bajasjonas Skrevet 24. desember 2010 #28 Skrevet 24. desember 2010 Gutt 26 her. For tre år siden hadde jeg et etablert liv med samboer, egen leilighet, bil og en trygg jobb. Etter at forholdet vårt gikk i samme retning som TS nevner ble jeg singel, flyttet i kollektiv og reiste jorda rundt. Nå har jeg hatt denne tilværelsen i omtrent halvannet år, og trives egentlig ganske bra med det. Det er selvfølgelig litt slitsomt å se venner flytte sammen, forlove seg og få barn, men jeg nyter friheten min enn så lenge - selv om kalde søndagskvelder kan bli litt triste uten en søt jente i armkroken.
KaDust Skrevet 24. desember 2010 #29 Skrevet 24. desember 2010 Noen ganger liker jeg det, andre ganger er jeg mer ensom.
MissStiles Skrevet 24. desember 2010 #30 Skrevet 24. desember 2010 Jeg trives med å være singel men selvfølgelig så savner jeg å ha noen. Som noen andre sier, så er jeg heller singel enn i et dårlig forhold. nettopp derfor jeg ble singel på begynnelsen av året. Jeg har det bra med meg selv og det er det viktigste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå