Gå til innhold

Har du lagt om til vinterdekk?


monja

Anbefalte innlegg

Har du? Vi har fått dekkene på felgene, men de står fortsatt på dekkhotellet. Kommer ikke på før det blir høyst nødvendig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jess. Vinterdekkene er på! Er ikke nødvendig, men mannen min la dem på for et par dager siden, siden han blir bortreist/mye opptatt med jobben framover. For meg var det helt greit at han gjorde det nå, i stedet for at jeg skulle "træle" med detta når snøen plutselig er der! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

meldt snø på østlandet fra mandag

Huff og brrr og sånn... Godt man ikke er der. Det er alt for tidlig med snø ennå!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å legge om lørdag 1. november, for da skal vi hjem til foreldrene mine der dekkene "bor". Bruker å ha en skikkelig "dekk-dugnad" både høst og vår, der mannen min og pappa legger om for foreldre og søsken og andre som vil. Bare å komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å gjøre det i helga... irriterende... Piggdekk er noe dritt og sommerdekkene mine er så bra... :(

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke enda. Men i går kveld da jeg skulle kjøre hjem, seilte jeg i en sving - dermed må jeg til pers.

Vurderer om jeg skal gidde selv eller få en møkkete mann på en bensinstasjon til å gjøre det mens jeg spiser boller...

(min mann er nemlig satt ut av det spillet i eena et par uker og så lenge kan vi ikke vente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei det har jeg ikke. Tenkte å få gjort det til uken. Lat som jeg er, gjør jeg det ikke selv. Vel og merke hvis det ikke er glate veier den dagen jeg har tid til å ordne det. Er det det må jeg nok til pers selv.

Heldigvis er jeg ikke avhengig av bil i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Trenger det ikke ennå. Kommer nok til å få et verksted til å gjøre det for meg denne gangen. Jeg kan gjøre det selv på våren når det er varmere nå - orker ikke stå ute i kulda og mørket og pese med dekkene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...