Gjest kml Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Jeg var ganske fornøyd med figuren min for 1-2 år siden. Veldig fornøyd faktisk, trodde jeg kunne spise hva jeg ville og ikke gå opp. Så gikk jeg opp ti kilo det siste året. Jeg merker hvordan buksene sitter så utrolig stramt at jeg ikke får de over låret etter de er nyvasket engang! Og det verste er hvordan magen og ryggen min har et fint sykkeldekk rundt seg når jeg står oppreist. Jeg sier ikke bilring fordi jeg har ikke lagt på meg veldig mye, men jeg tyter over buksa og man ser det med alle gensere og topper jeg har. Er selvfølgelig verre når jeg sitter. Har begynt å kle meg i svære gensere og er veeldig bevisst på hvordan buksa skjærer seg inn i hoftene mine... Så jeg bestemte meg for å ta igjen i høst. Begynte å trene 3 ganger i uken og spise sunnere. Altså jeg har kuttet ut godteri og brus (bare lov på lørdager), drikker mindre alkohol og spiser mer frukt og grønt som snacks. Greia er at jeg har gjort dette i 2-3 måneder nå, og jeg blir bare større! Freaker meg helt ut! Sjekket til og med om jeg var gravid, noe jeg ikke var. Normalt? Noen som har opplevd lignende? For jeg føler meg maktesløs her. Syntes jeg var så flink, også ser det ikke engang ut til å stå stille, men bli verre.. Mister motivasjon.. Har i skrivende stund ikke trent på to uker nå Måtte bare skrive ut frustrasjon...
Gjest idakaroline Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Slenger meg på den her! Jeg har det akkurat samme som deg =/ Utrolig kjedelig! Har prøvd det meste selv, uten at det faktisk virker Blir så deppa av det!
Gjest Charming Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Hvis man kun trener styrke og ikke nok kondisjon legger musklene seg UNDER fettet, og man vil da få følelsen av å bli større (noe som forsåvidt og er sannheten). Vet ikke hvordan du trener og sånn da. Sliter med samme dritten sjæl. :\ Testet meg til og med for hypotyreose men jeg er visst aldeles frisk.
Gjest kml Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Ja, jeg trente utholdenhet mest, men også 30 min styrke to ganger i uka. Det kan hende jeg trente bra og musklene dyttet litt utover, men jeg er veldig bevisst på at det "ekstra" jeg har er bare fett. Disser
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Jeg tror du må holde på lenger enn et par måneder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå