Gjest Airi Skrevet 12. desember 2010 #101 Skrevet 12. desember 2010 Bollocks. Det der er bare noe skandinaviske kvinner innbiller seg for å ha noe å trøste seg med. Prøv igjen! Pst, man kan si mye om utseendet mitt, men særlig skandinavisk er det ikke. Jeg har ikke noe mindreverdighetskompleks ovenfor middelhavsdamer. Men det er slående at selv om det tripper et utall lekre sneller i tjueårene som omkring i Italia og Hellas, har jeg aldri tatt meg selv i å tenke "wow, det var ei stilig dame!" om noen som er litt eldre. Det hender det ofte at jeg gjør her i landet, jeg synes mange av de norske damene holder seg skikkelig godt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #102 Skrevet 12. desember 2010 Pst, man kan si mye om utseendet mitt, men særlig skandinavisk er det ikke. Jeg har ikke noe mindreverdighetskompleks ovenfor middelhavsdamer. Men det er slående at selv om det tripper et utall lekre sneller i tjueårene som omkring i Italia og Hellas, har jeg aldri tatt meg selv i å tenke "wow, det var ei stilig dame!" om noen som er litt eldre. Det hender det ofte at jeg gjør her i landet, jeg synes mange av de norske damene holder seg skikkelig godt. Forbruket av ferdigmat i Norge er på verdenstoppen, så det er ikke rart at folk konserveres bra med tanke på alle de kunstige tilsetningene de putter i seg. Samme gjelder meg forresten. Når jeg ligger i penalet blir jeg sikkert skyflet avsted til et deponi for spesialavfall. Halveringstiden? Ukjent.
Gjest Eventyr3 Skrevet 12. desember 2010 #103 Skrevet 12. desember 2010 Pst, man kan si mye om utseendet mitt, men særlig skandinavisk er det ikke. Jeg har ikke noe mindreverdighetskompleks ovenfor middelhavsdamer. Men det er slående at selv om det tripper et utall lekre sneller i tjueårene som omkring i Italia og Hellas, har jeg aldri tatt meg selv i å tenke "wow, det var ei stilig dame!" om noen som er litt eldre. Det hender det ofte at jeg gjør her i landet, jeg synes mange av de norske damene holder seg skikkelig godt. så siden du aldri har møtt en dame 30+ år gammel fra middelhavet som ikke gir deg "wow" inntrykket så finnes de ikke?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #104 Skrevet 12. desember 2010 Barnebarnet til Grace Kelly Min lenke Åh wow, hun var pen! Det blir lett en 10 fra meg. Det er jo selvfølgelig så individuelt, så..
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #105 Skrevet 12. desember 2010 Pst, man kan si mye om utseendet mitt, men særlig skandinavisk er det ikke. Jeg har ikke noe mindreverdighetskompleks ovenfor middelhavsdamer. Men det er slående at selv om det tripper et utall lekre sneller i tjueårene som omkring i Italia og Hellas, har jeg aldri tatt meg selv i å tenke "wow, det var ei stilig dame!" om noen som er litt eldre. Det hender det ofte at jeg gjør her i landet, jeg synes mange av de norske damene holder seg skikkelig godt. Åssen ser du ut da? Nicket ditt tyder kanskje på at du er japansk, men hvis du er blond så er vel det lite sannsynlig. Enlighten me!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #106 Skrevet 12. desember 2010 så siden du aldri har møtt en dame 30+ år gammel fra middelhavet som ikke gir deg "wow" inntrykket så finnes de ikke? Hehe, en klassisk logisk feilslutning det der.
Gjest Airi Skrevet 12. desember 2010 #107 Skrevet 12. desember 2010 så siden du aldri har møtt en dame 30+ år gammel fra middelhavet som ikke gir deg "wow" inntrykket så finnes de ikke? Møtt og sett er to forskjellige ting. Men jeg holder fast på at de skandinaviske damene eldes med mye mer eleganse. Men det kan være det blir slutt på det når alle disse solariumstrynene begynner å bli eldre. Rynkete solskadet hud er ikke fint.
IdaEmilia Skrevet 12. desember 2010 #108 Skrevet 12. desember 2010 På en skala fra 1-10 er jeg definnitivt 23
Gjest Airi Skrevet 12. desember 2010 #109 Skrevet 12. desember 2010 Åssen ser du ut da? Nicket ditt tyder kanskje på at du er japansk, men hvis du er blond så er vel det lite sannsynlig. Enlighten me! Hvor har du det fra at jeg er blond? Jeg er verken blond eller japansk. Moren min er latinamerikaner, så jeg ser ikke akkurat særlig skandinavisk ut. Mørkt, uregjerlig krøllehår, indianerkinnbein og ganske mørk i huden.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #110 Skrevet 12. desember 2010 Hvor har du det fra at jeg er blond? Jeg er verken blond eller japansk. Moren min er latinamerikaner, så jeg ser ikke akkurat særlig skandinavisk ut. Mørkt, uregjerlig krøllehår, indianerkinnbein og ganske mørk i huden. Ok, du får duge. Du er ikke en kjempe heller da?
Gjest Airi Skrevet 12. desember 2010 #111 Skrevet 12. desember 2010 Ok, du får duge. Du er ikke en kjempe heller da? Ikke akkurat noen kjempe nei, men jeg må beklage og si at jeg ikke har noe ønske om å "duge" for deg. I can do better.
Gjest Eventyr3 Skrevet 12. desember 2010 #112 Skrevet 12. desember 2010 Møtt og sett er to forskjellige ting. Men jeg holder fast på at de skandinaviske damene eldes med mye mer eleganse. Men det kan være det blir slutt på det når alle disse solariumstrynene begynner å bli eldre. Rynkete solskadet hud er ikke fint. drar du til de aristokratiske strøkene nedi middelhavet så skal jeg love deg at du finner kvinner med eleganse som du prater om.alt fra 30 til 60+ år gamle. og generellt kvinner med høy utdanning. kvinnelige diplomater, politikere,advokater,leger osv. penger er en stor faktor, for eleganse koster.
Gjest Airi Skrevet 12. desember 2010 #114 Skrevet 12. desember 2010 drar du til de aristokratiske strøkene nedi middelhavet så skal jeg love deg at du finner kvinner med eleganse som du prater om.alt fra 30 til 60+ år gamle. og generellt kvinner med høy utdanning. kvinnelige diplomater, politikere,advokater,leger osv. penger er en stor faktor, for eleganse koster. Vel, da tror jeg vi snakker om to forskjellige definisjoner av "elegant".
Gjest Iah Skrevet 12. desember 2010 #115 Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg er en 5-er. Helt ordinær. Hverken spesielt vakker eller stygg, og jeg trives med det. Jeg er også av den oppfatningen at hvor man havner på en slik skala er uavhengig av sminke osv. Når jeg er nydusjet, usminket og ustylet er jeg en 5-er. Og selv om jeg kanskje kan komme meg opp ett hakk eller to ved å pynte meg vil jeg uansett aldri bli bedre enn en 5-er, sånn egentlig. Endret 12. desember 2010 av Iah
Gjest Eventyr3 Skrevet 12. desember 2010 #116 Skrevet 12. desember 2010 Vel, da tror jeg vi snakker om to forskjellige definisjoner av "elegant". okay, så du påstår at middelhavskvinner ikke eier eleganse av natur? eller pg.a kultur? hvor frekt er ikke det da? uansett,definisjon: elegant adj. elegant ( a2) [ələˈgɑnt] 1 smakfull, utsøkt, fin hva mener du er grunnen til at middelhavskvinner ikke er elegante nok da? du kan jo ikke bare mene at de er sånn av natur..
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #117 Skrevet 12. desember 2010 Ikke akkurat noen kjempe nei, men jeg må beklage og si at jeg ikke har noe ønske om å "duge" for deg. I can do better. Nåja, mon det. Men hvis det får deg til å føle deg bedre, værsågod!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #118 Skrevet 12. desember 2010 Jeg er en 5-er. Helt ordinær. Hverken spesielt vakker eller stygg, og jeg trives med det. Jeg er også av den oppfatningen at hvor man havner på en slik skala er uavhengig av sminke osv. Når jeg er nydusjet, nysminket og ustylet er jeg en 5-er. Og selv om jeg kanskje kan komme meg opp ett hakk eller to ved å pynte meg vil jeg uansett aldri bli bedre enn en 5-er, sånn egentlig. Men du har seks stjerner under nicket ditt!
Gjest Airi Skrevet 12. desember 2010 #119 Skrevet 12. desember 2010 okay, så du påstår at middelhavskvinner ikke eier eleganse av natur? eller pg.a kultur? hvor frekt er ikke det da? uansett,definisjon: elegant adj. elegant ( a2) [ələˈgɑnt] 1 smakfull, utsøkt, fin hva mener du er grunnen til at middelhavskvinner ikke er elegante nok da? du kan jo ikke bare mene at de er sånn av natur.. Jeg kom med en kommentar om at middelhavsdamer ser bra ut, men at de eldes fort. Ikke begynn med stråmannargumenter. Frekt? I motsetning til ts, som slenger sleivspark om forvokste, norske, tømmerstokkbebeinede hekser da eller? Jeg synes norske damer er flotte, jeg. Italienske damer også, for den saks skyld, men når det kommer til å holde stilen også når man etablerer seg, får familie og begynner å dra på årene, så vinner de norske damene.
Gjest Iah Skrevet 12. desember 2010 #120 Skrevet 12. desember 2010 Men du har seks stjerner under nicket ditt! Ja, men de har dessverre ikke noe med utseendet mitt å gjøre. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå