Meabhi Skrevet 10. desember 2010 #1 Del Skrevet 10. desember 2010 Hei, (Jeg må unnskylde norsken min) Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan koke typisk norsk fiskekaker? i ovnen eller i stekepanne? Jeg har aldri spist eller laget dette slags før, så jeg vet ikke hvordan man gjør det. :klø: Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petre Skrevet 10. desember 2010 #2 Del Skrevet 10. desember 2010 Er de ferdigstekt kan du varme dem i ovnen. F.eks 10 minutter i 200 grader, til de blir litt "høyere". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adera Skrevet 10. desember 2010 #3 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Eg pleier bare å lage brun saus og legge fiskekakene (ferdige altså, fra butikken) i når sausen nesten er ferdig. Lar det stå noen minutter så fiskekakene blir varme. Det går sikkert fint å steike de i steikepanne også, eller evt bare varme de i mikroen.. Endret 10. desember 2010 av Adera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #4 Del Skrevet 10. desember 2010 Lager du de selv så kan du steke de i stekepanne før du hiver de i en form i steikovnen. Har du kjøpt de ferdige så ville jeg bare ha tatt de i steikepanna. Skal jo egentlig bare varmes opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Del Skrevet 10. desember 2010 Lager du de selv så kan du steke de i stekepanne før du hiver de i en form i steikovnen. Har du kjøpt de ferdige så ville jeg bare ha tatt de i steikepanna. Skal jo egentlig bare varmes opp. Jeg lager alltid fiskekakene selv, og jeg steker dem bare i panne. Farse med skje ned i panne, stek i olje ved middels varme til de er pent brune på begge sider og yter litt motstand = gjennomstekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epione Skrevet 10. desember 2010 #6 Del Skrevet 10. desember 2010 I brun saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meabhi Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 10. desember 2010 Tusen takk for svarene. Jeg har kjøpt de ferdige, så kanskje jeg steker dem bare i panne. Brun saus....det høres deilig ut. Kanskje jeg skal prøve det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 10. desember 2010 #8 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Har aldri hørt om kokte fiskekaker. Man pleier vel bare å steke dem litt på hver side, og servere med evt. poteter og gulrøtter/andre grønnsaker. Endret 10. desember 2010 av Sofie_22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå