AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg er klar over at det er mange som har spurt om dette før meg, men jeg fant ikke et konkret svar på det jeg lurer på, så da får jeg heller spørre en gang til. Jeg har lyst til å bestille noe fra kondomeriet.no. Men jeg bor alene med moren min, og hun er alltid og henter posten før jeg kommer hjem fra jobb, så hvis det da kommer en hentelapp hvor det står "Kondomeriet" på, så er jeg litt screwed. Så, det jeg da lurer på er hva som står på hentelappen? Står det kondomeriet, står det en forkortelse av noe slag, eller står det noe helt rart som ikke forbindes med kondomeriet i det hele tatt? For jeg vet jo at pakkene er helt anonyme, men det er hentelappen jeg er redd for.. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Del Skrevet 10. desember 2010 Står ikke noe som har med kondomeriet å gjøre i det hele tatt, de har et "covernavn", er noe ale nrs norge eller et eller annet sånt. Så du kan si det er en genser eller sminke eller hva som helst =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 10. desember 2010 #3 Del Skrevet 10. desember 2010 Hmmm.... husker ikke, mener hentelappen var anonym. Men du kan jo be om at du får melding på sms i stedet, mener det er et valg... Hva om moren din ser det? Hun har sikkert ting i nattbordskuffen hun og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 10. desember 2010 #4 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg fikk hentelappen på sms og pakken var bare en brun boks. Ingenting å bekymre seg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Del Skrevet 10. desember 2010 Men de har et covernavn, så posthuset vet nok hvem det er i fra, også din mor om hun er av en eller annen grun kjent med det. Er i hvertfall det jeg har hørt og skulle virkelig ønske at det kunne være helt anonymt. Men forundrer meg ikke om folk hadde funnet ut av det også hvis kondomoreiet skulle være de eneste uten navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 10. desember 2010 #6 Del Skrevet 10. desember 2010 Samme om de på posten vet hva det er vel?? Skulle tro det var noe ulovelige og stygt man bestilte Hvis det er et problem at de på posten eller moren din får vite at du har bestilt deg noe hygge, så må du nesten møte opp på Kondomeriet selv eller få noen andre til å bestille for deg Tenkte ikke tanken en gang da jeg hentet pakken min på posten, gir da blanke faen i om hva de måtte tenke eller synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 10. desember 2010 #7 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 10. desember 2010 #8 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg er klar over at det er mange som har spurt om dette før meg, men jeg fant ikke et konkret svar på det jeg lurer på, så da får jeg heller spørre en gang til. Jeg har lyst til å bestille noe fra kondomeriet.no. Men jeg bor alene med moren min, og hun er alltid og henter posten før jeg kommer hjem fra jobb, så hvis det da kommer en hentelapp hvor det står "Kondomeriet" på, så er jeg litt screwed. Så, det jeg da lurer på er hva som står på hentelappen? Står det kondomeriet, står det en forkortelse av noe slag, eller står det noe helt rart som ikke forbindes med kondomeriet i det hele tatt? For jeg vet jo at pakkene er helt anonyme, men det er hentelappen jeg er redd for.. Noen som vet? Dersom du bestiller på www.erotikk24.no - så vet jeg at du får en grå pakke med avsender "vip services" - altså ingen mulighet for å se hvor det kommer fra, avsender mv. Håper dette kan hjelpe deg. Har bestilt der flere ganger selv. De er forresten rimeligere enn kondomeriet og har større utvalg. Silje** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #9 Del Skrevet 10. desember 2010 En gang som jeg skulle hente en slik liten pakke på posten, så kunne de ikke finne den kvitteringslappen noe sted og ba meg om å åpne pakken for å se om lappen hadde blitt lagt inni ved en feil da den ble sendt. Gjett om det var ei som var supersvett da. Det var et lite postkontor, lørdag og veldig tett kø. Jeg nektet å åpne den, rett og slett. Ba dem om å lete videre i hyllene og skuffene sine, og de fant den jo etter en fryktelig lang stund. Jeg var i oppløsning der jeg sto. Og sint på slurvete betjenter som maste om at jeg måtte åpne esken. Privatlivet mitt vil jeg ha i fred. Noen år siden dette, men esken var nøytral fra kondomeriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå