AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hva er det som er så spesielt med menn i baroverkropp som griller? Hva er det med men og grilling egentlig? Mange vil jo sikkert si at å lage mat er for damer (noe jeg jeg er uenig), men grilling er for menn. I min familie så er det stort sett damene som lager middag, i hovedsaklig for mannen kom hjem senere, men jeg har aldri sett damene stå ved grillen. Husker jeg var hos noen i sommer og spiste middag, og da var det av med skjorta og på med grillen for mannen i huset. Virker som menn, grill og bar overkropp er noe som hører sammen. Har også lagt merke til at menn som ellers går med klær på overkroppen står gjerne i bar overkropp når de griller, ellers ikke, selv om det ikke er glod varmt en gang.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Vet ikke helt med bar overkropp delen men. Mange menn føler seg litt stolt av å "lage middag", selv om det ofte er kvinnfolket som gjør alt utenom å legge kjøttet på grillen.. Flammer og sot er vel noe de assosierer med machomen.
Snop Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Jeg visste ikke at det var noe med menn i bar overkropp som grillet i det hele tatt, jeg.
Sequax Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Ingen kan motstå en grillet baroverkropp! :gjeiper:
Chiyo Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Æsj men da kan det være at han svetter over grillen. Det vil jeg ikke ha noe av.
Sequax Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 En ekstra svett, grillet baroverkropp smaker herlig! Serveres med bakt potet og ruccolasalat...
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 En ekstra svett, grillet baroverkropp smaker herlig! Serveres med bakt potet og ruccolasalat... Kanibal? :gjeiper:
Sequax Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 Nei...jeg gjør bare litt narr av at ts gjentatte ganger skriver "baroverkropp" i ett ord...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå