Gå til innhold

Menn i baroverkropp med grill

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det som er så spesielt med menn i baroverkropp som griller? Hva er det med men og grilling egentlig? Mange vil jo sikkert si at å lage mat er for damer (noe jeg jeg er uenig), men grilling er for menn. I min familie så er det stort sett damene som lager middag, i hovedsaklig for mannen kom hjem senere, men jeg har aldri sett damene stå ved grillen.

Husker jeg var hos noen i sommer og spiste middag, og da var det av med skjorta og på med grillen for mannen i huset.

Virker som menn, grill og bar overkropp er noe som hører sammen.

Har også lagt merke til at menn som ellers går med klær på overkroppen står gjerne i bar overkropp når de griller, ellers ikke, selv om det ikke er glod varmt en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt med bar overkropp delen men. Mange menn føler seg litt stolt av å "lage middag", selv om det ofte er kvinnfolket som gjør alt utenom å legge kjøttet på grillen.. Flammer og sot er vel noe de assosierer med machomen.

Skrevet

Jeg visste ikke at det var noe med menn i bar overkropp som grillet i det hele tatt, jeg.

Skrevet

Ingen kan motstå en grillet baroverkropp! :gjeiper:

Skrevet

Æsj men da kan det være at han svetter over grillen. Det vil jeg ikke ha noe av.

Skrevet

En ekstra svett, grillet baroverkropp smaker herlig! :sikle: Serveres med bakt potet og ruccolasalat...;)

Skrevet

En ekstra svett, grillet baroverkropp smaker herlig! :sikle: Serveres med bakt potet og ruccolasalat...;)

Kanibal? :gjeiper:

Skrevet

Nei...jeg gjør bare litt narr av at ts gjentatte ganger skriver "baroverkropp" i ett ord...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...