honning Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #761 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ekkel sykdom ja, og blemmene kan visst utvikle seg videre til brennkopper, så jeg håper vi slipper unna det hvertfall. Er i fin form nå, blemmene er ikke vonde lenger og på vei til å forsvinne Deilig med helg uten planer! Nå har det vært mye besøk siden vesla kom, spesielt i helgene, så det var godt med ei helg uten. Svigers ringer sikkert i morgen og vil komme innom regner jeg med da Har hatt kjempegod lammefilet-middag i dag, fikk ikke lyst å stoppe å spise Nå er det ole brumm på tv, så får vi bade lillegutt før vi legger han, så håper jeg på en ikke-kavete kveld med lillesnuppa :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #762 Del Skrevet 13. oktober 2012 En ikke-kavete kveld var visst litt mye å håpe på. I går kveld styra hun så, at jeg ga kjære forbud mot å gå ut. I dag var hun rolig, så kjære stakk på konsert, men de siste par timene har det vært mye hyling. Tror (håper) hun endelig roer seg nå, bysser for harde livet Føler jeg har hatt litt mindre melk de siste par døgna, så jeg tror jeg må til innkjøp av ammete så jeg hvertfall har det i hus om jeg føler at melkeproduksjonen ikke er som den skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. oktober 2012 #763 Del Skrevet 13. oktober 2012 Undertittel på dagbøker har utgått etter sist endring av KG Så kjedelig at vesla styrer om kveldene nå, håper det bare er forbigående Natta til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. oktober 2012 #764 Del Skrevet 14. oktober 2012 Kjempekjedelig å tusle fram og tilbake og bysse en hel kveld, om det ikke skal være hver kveld! Håper hun lærer seg å finne roen selv snart! Lammefilet er VELDIG godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #765 Del Skrevet 14. oktober 2012 Undertittel på dagbøker har utgått etter sist endring av KG Så kjedelig at vesla styrer om kveldene nå, håper det bare er forbigående Natta til deg Takk for info om undertittelen Teit de ikke har bare fjerna undertittlene helt da, når man ikke kan endre på den som er der nå... Håper kavinga på kveldene er forbigående ja. De 3 siste kveldene har vært mest styr, og jeg har prøvt å tenke på om det er noe spesielt jeg har spist, og i kveld tok jeg meg et par rugsprø med gulost i stedet for skive med banan og/eller nugatti (sånn i tilfelle det er det hun reagerer på) Kjempekjedelig å tusle fram og tilbake og bysse en hel kveld, om det ikke skal være hver kveld! Håper hun lærer seg å finne roen selv snart! Lammefilet er VELDIG godt!!! Håper hun klarer å finne roen selv ja, det er absolutt best Nå ligger faktisk lillejenta og sover på kjære som også sover Og lillegutt sover! Tenk, jeg har frie armer!!! Hun har sovet mer i dag enn de siste dagene på dagtid, så jeg håper det betyr at magen er bedre generelt i dag, og at hun kaver mindre i kveld. Jeg er uansett ikke alene hjemme i kveld, og det hjelper veeeldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2012 #766 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ja det er tåpelig at der ikke går an å fjerne de gamle, du se jo hvordan min ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #767 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja det er tåpelig at der ikke går an å fjerne de gamle, du se jo hvordan min ser ut Hihi, ja herlig I dag har vesla vært kjempesnill og sovet veldig lenge Imens har jeg sittet og gått gjennom bilder fra lillegutt var 1 til 2 år, for å lage fotobok (julegave) av. Og sånt tar jammen tid, så jeg er glad jeg fikk mulighet til det i dag. Så jeg har plukka ut masse bilder, og må bare legge til bilder fra fotografen, så får vi sette oss ned en kveld og lage fotobok. Det er tilbud hos fotoknudsen også nå, så jeg vil ha det gjort så fort som mulig Og så har jeg tenkt å lage til-fra-lapper med bilder av ungene på også, det har jeg ikke sett noen har gjort før, bare på reklame fra fotoknudsen. En litt koselig ting å gjøre. Og samtidig skal vi bestille julekort og forstørrelser av ungene i julegave. Så gavene til besteforeldre er jammen snart i boks allerede! Litt gjenstår jo da, men bare å ha kommet så langt midt i oktober, er uvant til å være meg Tror jeg må opprette en tråd i bloggen med oversikt over julegaver etterhvert. Greit å ha et sted å holde oversikten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 16. oktober 2012 #768 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det blir fotobøker i julegaver her også! Lagde det i fjor og det ble kjempepopulært, så vi må bare gjenta det! Det eneste er at vi ikke har like mange bilder av snuppa nå, og de vi har er tatt med telefonen. Merkelig hvordan det avtar! Får ta meg sammen å fikse dem mens det fremdeles er tilbud. Vi får vel ordne julekortbilder først for å spare litt porto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. oktober 2012 #769 Del Skrevet 16. oktober 2012 Så koselig med fotobøker til jul da! Her hadde det vært et altfor stort prosjekt å starte på. Har enda til gode å starte å lage fotobok til oss selv fra det første året, så... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #770 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det blir fotobøker i julegaver her også! Lagde det i fjor og det ble kjempepopulært, så vi må bare gjenta det! Det eneste er at vi ikke har like mange bilder av snuppa nå, og de vi har er tatt med telefonen. Merkelig hvordan det avtar! Får ta meg sammen å fikse dem mens det fremdeles er tilbud. Vi får vel ordne julekortbilder først for å spare litt porto. Ja, fotobøker blei kjempepopulært her også. Vi ga til både foreldrene mine og til foreldrene til kjære, og kjøpte samtidig ett eksemplar til oss selv. Og så skreiv vi på slutten "to be continued", så da er vi pent nødt til å lage i år også Vi tar heller ikke like mange bilder nå merker jeg, men hadde likevel ikke problem med å finne nok bilder til album Så koselig med fotobøker til jul da! Her hadde det vært et altfor stort prosjekt å starte på. Har enda til gode å starte å lage fotobok til oss selv fra det første året, så... :gjeiper: Ja, det er et svært prosjekt å begynne på! Jeg har egentlig tenkt å lage flere fotobøker også, men så langt har jeg ikke kommet. Men fra ungenes to første år er jeg pent nødt til å lage fra nå, for når vi gjør det med lillegutt, så må vi gjøre det med vesla også etterpå Men det er utrolig tiltak! I går kveld var heldigvis ikke vesla så kavete. Så jeg holdt henne, så var hun stort sett veldig rolig. Herlig med en fin kveld igjen og slippe å bære på henne (men vi har ikke måttet bære på henne i timevis da, som noen må gjøre stakkar). Nå skal jeg prøve å organisere resten av bildene mens vesla sover her, så jeg får bare sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #771 Del Skrevet 16. oktober 2012 Plutselig må jeg få ut fingeren her. Jeg såg tilfeldigvis at tilbudet på fotobøker går ut i dag! Fikk gjort en god del mens vesla sov igjen her, og kjære har lova å hjelpe til i kveld. Så da har jeg kanskje bestilt julekort, takkekort, fotobok og flere ting på slutten av kvelden? Det hadde jo vært fantastisk Nå er det ammetid igjen her. Praktisk med kg på mobil, og så har jeg funnet ut at man fint kan lese pocketbok mens man ammer også, for de er ikke så tunge å holde med ei hånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 16. oktober 2012 #772 Del Skrevet 16. oktober 2012 Plutselig må jeg få ut fingeren her. Jeg såg tilfeldigvis at tilbudet på fotobøker går ut i dag! Da vet jeg hva jeg skal gjøre i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #773 Del Skrevet 16. oktober 2012 Så bra jeg fikk sparka deg også igang, Miss I.W. Det er godt å benytte seg av tilbuda hvertfall, for ellers blir det fort dobbelt så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. oktober 2012 #774 Del Skrevet 16. oktober 2012 KG på mobil er greit ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #775 Del Skrevet 16. oktober 2012 KG på mobil er greit ja Jepp Nå er fotobøker bestilt, 25 minutter før fristen for tilbudet går ut Stemninga her hjemme er heller ikke på topp, av at begge sitter og styrer med dette sånn i siste liten når vi (spesielt kjære) helst bare ville slappe av og se på Dexter. Jeg prøvte å hinte om julekort også, men han gadd ikke å se på det engang (sur og lei ), selv om jeg har laga klar forslag, så jeg får bare utsette og bestille det senere heller. Må jo bestille forstørrelser og sånn også uansett, og hadde ikke det heller klart nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #776 Del Skrevet 17. oktober 2012 Noen som har forslag til gode bæresjal og/eller bæreseler? Jeg trenger vel sannsynligvis begge deler, for vesla er vel for liten til å begynne med bæresele? Jeg føler behov for å få gjort litt mer innimellom, og det er ikke enkelt å planlegge når det passer for sjefen og ikke Noen dager er sovedager, andre dager er absolutt ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. oktober 2012 #777 Del Skrevet 17. oktober 2012 Var ferdig 10 min. før dere! Men det var sånn pågang så jeg fikk ikke til å betale med kort. Er tilbud i dag å... Vi har Manduca og liker den godt. Der er det spedbarnsinnlegg inni. Men den passer bedre på tur for det er litt seler som skal på plass. Forstår det sånn at du vil ha noe enkelt å slenge på deg når du går hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #778 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja jeg fikk også mail om tilbud i dag også... Jaja, er glad jeg er ferdig med det hvertfall. Manducaer ser bra ut etterhvert ja, og jeg kommer til å ha mer behov for når vesla blir litt større. Akkurat nå trenger jeg mest noe å bruke hjemme ja, som er enkeltem å slenge på seg. Jeg la ut en post på facebook også om bæreutstyr, og fikk mange tips + at jeg får låne noen av ei, genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #779 Del Skrevet 17. oktober 2012 Egentlig en fin dag i dag, men jeg blei plutselig utslitt og irritert. Vesla har sovet veldig lite i dag, og ikke ligget mye aleine, så jeg føler at jeg har hatt henne på meg hele dagen. Strikkeklubb i kveld da, og etter den kom kjære hjem og gikk rett opp for å spille på dataen... Jeg føler at hver gang jeg får lagt fra meg vesla, så løper jeg med klesvask, rydding på kjøkken, osv. Mens kjære kan dra ut aleine, sovner på sofaen hver ettermiddag (selv om han ikke sover lenge), slipper unna timevis med amming, sitter foran pcen i stua eller går opp på kontoret for å spille. Jeg er lei av å være den pliktoppfyllende som aldri kan sette seg ned og bare slappe av, fordi jeg skal bare ordne ting først, og når jeg til slutt tenker at jeg skal ta meg 10 minutter å slappe av, så våkner hun. Jeg vet at jeg må bli flinkere til å slappe av i ledige minutter, men klesvasken tar ingen fra meg liksom... Dagens sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. oktober 2012 #780 Del Skrevet 18. oktober 2012 nå altså, hvor er det dere bestiller disse fotobøkene? Blir jo litt nysgjerrig om det også kunne vært noe for oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå