Mayami Skrevet 1. september 2012 #621 Del Skrevet 1. september 2012 Ja, det hadde jo vært dumt om fødselen skulle starte akkurat den dagen du skulle slappe av! Jeg var klar for pedikyr og venninnelunsj jeg den dagen lille ble født. Var heldigvis ikke noe problem å avlyse da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. september 2012 Forfatter #622 Del Skrevet 1. september 2012 Ja, det hadde jo vært dumt om fødselen skulle starte akkurat den dagen du skulle slappe av! Jeg var klar for pedikyr og venninnelunsj jeg den dagen lille ble født. Var heldigvis ikke noe problem å avlyse da! Ja Jeg tenkte faktisk det torsdagskvelden, at fødselen godt kunne vente til jeg var ferdig med avslappningsdagen Men så var jeg veldig klar for at det skulle skje noe i natt da, at det skulle komme mer rier så vi bare kunne ha fått det overstått. Hehe. Jeg har også tenkt på noe fotmassasje eller lignende en dag, og det gjør jo ikke noe om jeg må avbestille! Her har vi faktisk lillegutt på overnatting hos svigers, de hadde han i natt, og ringte nettopp og sa at de godt kunne ha han ei til natt Tror det gjør litt godt for oss å få slappa litt av nå, og kjære var veldig glad for å endelig kunne sove litt lenge siden han har stått opp først de siste helgene. Så i går kveld var vi ute sammen med venner og kosa oss, så blei det litt for første gang på lenge for å prøve å sette igang ting . Men det blei ei rolig natt, og jeg har bare kjent litt småstikking der nede nå på dagen i dag, og ingen tegn til mer, så det kommer vel til å ta tid likevel. Vi har begynt å se litt mer på navn igjen i dag da, og håper vi kommer enda litt videre i løpet av helga på den fronten, siden vi får mer tid til å snakke sammen og ikke all fokus går til lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. september 2012 #623 Del Skrevet 1. september 2012 Det er godt med litt fri av og til, så lenge man vet at de små har det bra! Vi har en sånn helg neste helg vi, selv om lille må være igjen med oss selvsagt! Likevel, det er godt å kunne ha god samvittighet for å gi han all fokus også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. september 2012 Forfatter #624 Del Skrevet 1. september 2012 Det er godt med litt fri av og til, så lenge man vet at de små har det bra! Vi har en sånn helg neste helg vi, selv om lille må være igjen med oss selvsagt! Likevel, det er godt å kunne ha god samvittighet for å gi han all fokus også! Det blir nok bra neste helg ja, dere må jo ha Lille igjen hos dere, men det hjelper nok veldig med en unge i stedet for 3. Koselig å kunne bruke så masse tid på han Har hatt en super dag i dag så langt. Jeg hekla ferdig evighetsprosjektet mitt: oldemorsteppet jeg begynte på i fjor vår Så dro vi på kafé med noen venner, og etter det igjen var vi ute og spiste på et nokså nytt sted her i byen. Deilig mat! Nå la jeg meg ned på sofaen for å slappe av ryggen og halebeinet litt, mens kjære stakk ut for å ordne noe, og senere tenkte vi å kanskje stikke innom en konsert. Så får vi se om vi kjører på med sengekos i kveld også Vi disktuerte litt navn mens vi satt og spiste også, og kjære nevnte et navn han hadde begynt å tenke litt mer på, og akkurat det samme navnet har jeg også tenkt en del på i dag og blitt mer og mer gira på, så da spørs det om vi går helt bort fra det navnet som har vært mest aktuelt så langt likevel (som jeg har vært en del i tvil om) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. september 2012 #625 Del Skrevet 2. september 2012 Her er det veldig stille i dag.... Alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. september 2012 Forfatter #626 Del Skrevet 2. september 2012 Her er det veldig stille i dag.... Alt bra med deg? Alt bra her, siebaeo Lite som skjer... Ingen tegn på at noe fødsel er på gang her, og ikke har det skjedd så mye ellers her i dag heller, så jeg har ikke hatt så mye å oppdatere med:) Formen er stort sett bra enda også, men enda vondt i skambeinet da. Sitter og skal nettshoppe litt til lillegutt nå, han trenger mer skift i barnehagen, og jeg har funnet mye rimelig på ellos.no og sparkjop.no, men tilsammen blir det jo ganske mye penger utav det da, så jeg syns det er vanskelig å kutte ned igjen på hva jeg skal kjøpe og ikke nå etter at jeg har plukket ut mye klær. Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. september 2012 #627 Del Skrevet 2. september 2012 Huff. Fikk nesten litt dårlig samvittighet når jeg hadde skrevet.. Husker jeg ventet og ventet og ble egentlig litt stressa av at alle lurte på hvor jeg var om det ble litt stille. Jeg klarer nesten aldri velge bort noe og ender med å kjøpe alt. Gjerne litt mer enn jeg trenger.. Håper du får en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. september 2012 Forfatter #628 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Huff. Fikk nesten litt dårlig samvittighet når jeg hadde skrevet.. Husker jeg ventet og ventet og ble egentlig litt stressa av at alle lurte på hvor jeg var om det ble litt stille. Jeg klarer nesten aldri velge bort noe og ender med å kjøpe alt. Gjerne litt mer enn jeg trenger.. Håper du får en god natt! Hehe, du trenger ikke å tenke på det, siebaeo! Jeg blir kanskje lei av de som maser her hjemme, men ikke på kg av en eller annen grunn Jeg endte opp med å handle for ca 1400kr (+porto), og syntes igrunn at jeg fikk masse for pengene hvertfall: 2 bodyer til lillejenta En pyjamas til megselv (har aldri noe å sove i dersom jeg skal sove et sted sammen med andre enn kjære + at denne virka god til å gå rundt med hjemme også) Resten til lillegutt: 2 jeans 2 joggedresser/sett 5 gensre 1 fleecesett (til å ha under dressen i vinter) 1 par skivotter (vintervotter) 3 ullgensre 2 ullstrømpebukser Nå er jeg egentlig bare redd for at jeg har handla alt i alt for stor størrelse til han. Han passer akkurat inn i størrelsen han bruker nå, og da syns jeg det er dumt å handle masse i den størrelsen han bruker nå og så passer det ikke hele vinteren, men samtidig er jeg redd at neste størrelse blir alt for stor igjen. Syns det er så mye større forskjell i størrelsene nå, og hver størrelse varer jo mye lenger også da. Men, det kan jo enkelt byttes, så noe stort problem er det jo ikke. Og om det er svææært i år, så passer det jo neste år i stedet. Får ta den bekymringen når klærne kommer heller, og ikke nå Endret 3. september 2012 av honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. september 2012 Forfatter #629 Del Skrevet 4. september 2012 I dag eller morgen er det menstermin... Det er slitsomt å våkne hver morgen og tenke at "i dag kan det skje", og legge seg hver kveld og tenke "må vi opp og på sykehuset i natt?". Er lei av all tenkinga nå jeg. Ikke gidder jeg å planlegge å gjøre noe som helst heller, og det er vel forsåvidt lurt å slappe av på slutten og ikke skulle gjøre for mye, men samtidig hadde det vært greit å holde meg opptatt til å ikke tenke konstant. I går før jeg henta lillegutt i barnehagen så starta jeg på nytt strikketøy hvertfall da, og det var noe som gikk fort også, så jeg blir snart ferdig. Var ikke dette fint vel: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=1&lang=no Jeg fant plutselig ut at jeg ville strikke til snuppa i magen, og hadde så mye igjen av det garnet. Så i går kveld blei jeg ferdig med lua (den må monteres og hekles kant rundt) og kom greit igang med skjerfet. Om jeg er like effektiv i dag så blir jeg ferdig i dag kanskje? Da har jeg i tilfelle et mål med dagen også da Tror jeg får komme meg i seng igjen. Lillegutt var tidlig oppe, og som vanlig klarer mannen å sove videre, mens jeg ligger våken med gutten vår. Fikk han til å se litt på postmann pat på mobilen min ei stund hvertfall, så holdt jeg han opptatt den tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. september 2012 #630 Del Skrevet 4. september 2012 God morgen Honning! Jeg skjønner deg så utrooooolig godt! Plutselig er man liksom KJEMPELEI! Fra å takle det helt fint den ene dagen til å holde på å klikke den neste..Det er nok bare kroppens måte å bli skikkelig klar for det forestående.. Når jeg ser tilbake på ventinga tenker jeg liksom at jeg burde jo bare gått på kino, spist god mat, sett film, gått tur osv. men realiteten er at når man blir LEI er det sååå vanskelig å ikke vente, vente, vente.. Urettferdig at man ikke kan få et litt mer nøyaktig tidspunkt! Kjempesøt lue! Så flink du er. Er lillegutt opptatt av magen forresten? Trr du han skjønner at det er noen inni der? Jeg så en søt barnebok om å ha baby i magen som jeg har tenkt å kjøpe. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. september 2012 #631 Del Skrevet 4. september 2012 Dagen før lille ble født gikk jeg aktivt inn for å tenke på noe annet. Sa hlyt til meg selv ar i dag skal keg bare gjøre andre ting, og la ned forbud mot surfing på KG og andre baby-plasser. Så gikk jeg ut og fotograferte litt, laget kakao og leste interiørblad. Om kvelden gikk jeg ut med kollegaer og koste meg veldig. Men jeg slapp helsigvis å gå over tiden da, så rakk ikke å bli kjempekjempelei! Kos deg den siste tiden med magen - jeg savner den litt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. september 2012 #632 Del Skrevet 4. september 2012 Den lua og skjerfet strikket jeg til snuppa, men jeg droppa heklekanten. Kjempefint! Og nå har jeg deg på mine innlegg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. september 2012 Forfatter #633 Del Skrevet 4. september 2012 God morgen Honning! Jeg skjønner deg så utrooooolig godt! Plutselig er man liksom KJEMPELEI! Fra å takle det helt fint den ene dagen til å holde på å klikke den neste..Det er nok bare kroppens måte å bli skikkelig klar for det forestående.. Når jeg ser tilbake på ventinga tenker jeg liksom at jeg burde jo bare gått på kino, spist god mat, sett film, gått tur osv. men realiteten er at når man blir LEI er det sååå vanskelig å ikke vente, vente, vente.. Urettferdig at man ikke kan få et litt mer nøyaktig tidspunkt! Kjempesøt lue! Så flink du er. Er lillegutt opptatt av magen forresten? Trr du han skjønner at det er noen inni der? Jeg så en søt barnebok om å ha baby i magen som jeg har tenkt å kjøpe. Håper du får en fin dag! Ja, det er rart det der med hvordan man plutselig blir kjempelei! Jeg har en sånn dag i dag, hadde ikke lyst å stå opp fra senga engang. Det er jo kort tid igjen uansett, så egentlig burde jeg bare nyte tida "aleine" med lillegutt, det å få sove og hvile når jeg vil, osv. Men det er likevel ikke enkelt. Lillegutt forstår lite av magen tror jeg, eller så vil han ikke forstå. Han er langtifra opptatt av den hvertfall Dagen før lille ble født gikk jeg aktivt inn for å tenke på noe annet. Sa hlyt til meg selv ar i dag skal keg bare gjøre andre ting, og la ned forbud mot surfing på KG og andre baby-plasser. Så gikk jeg ut og fotograferte litt, laget kakao og leste interiørblad. Om kvelden gikk jeg ut med kollegaer og koste meg veldig. Men jeg slapp helsigvis å gå over tiden da, så rakk ikke å bli kjempekjempelei! Kos deg den siste tiden med magen - jeg savner den litt jeg... Det hørtes veldig lurt ut, Mayami! Tror jeg må gjøre noe sånt jeg også, før jeg går på veggene Nå MÅ jeg liksom bare innom KG ørten ganger om dagen, og på den tida kunne jeg heller brukt til å kose meg med andre ting. Helga var helt super, da fikk jeg virkelig slappa av og gjorde masse koselige ting, jeg bør bare fortsette med det. Dette er en litt alt-er-pes-dag. Stress å komme seg utav senga, tiltak å gjøre noe som helst, humøret er ikke spesielt godt (men jeg er ikke sur heller), og det er helt skrapa i kjøleskapet for noe godt å spise på (var ikke så spennende med ei bolle havregryn nå). Jeg tror at dette bare skal få lov til å være en sånn dag, så får jeg handle når jeg henter lillegutt i barnehagen og planlegge en litt mer kosedag i morgen. Kjære skal i møte kl 18 også, så da må jeg ta legginga aleine i kveld og han rekker ikke å hjelpe til noe særs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. september 2012 Forfatter #634 Del Skrevet 4. september 2012 Den lua og skjerfet strikket jeg til snuppa, men jeg droppa heklekanten. Kjempefint! Og nå har jeg deg på mine innlegg også Hei Kvist! Koselig at du er innom her også Skal få deg på mine innlegg jeg og! Jeg har faktisk også strikka den lua og skjerfet en gang før, men da ga jeg det bort som gave. Det er veldig fint ja! Skjerfet har jeg faktisk strikka ett av til lillegutt også, men klarte å hive det i vaskemaskina sammen med vanlige klær ved et uhell, så det blei ødelagt før han fikk brukt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. september 2012 #635 Del Skrevet 4. september 2012 Litt slitsomt å bare vente på at noe skal skje, og litt skummelt synes jeg Trivdes veldig godt med magen på slutten. Håper legging av lillegutt går strålende i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 4. september 2012 #636 Del Skrevet 4. september 2012 Skriver lite selv om dagen, men er stadig inne hos deg for å se hvordan det går. Tenker masse på deg om dagen, og kjenner meg godt igjen i hvordan du har det. Mange klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. september 2012 Forfatter #637 Del Skrevet 4. september 2012 Litt slitsomt å bare vente på at noe skal skje, og litt skummelt synes jeg Trivdes veldig godt med magen på slutten. Håper legging av lillegutt går strålende i dag Ja, det er litt skummelt også, for jeg aner ikke hva jeg går til. Jeg er jo igrunn førstegangsfødende siden det blei ks forrige gang. Men selv om jeg er lei av å vente, så trives jeg også godt med magen og vet at jeg kommer til å savne alle bevegelser og kosinga på magen Legginga av lillegutt gikk heldigvis strålende! Skriver lite selv om dagen, men er stadig inne hos deg for å se hvordan det går. Tenker masse på deg om dagen, og kjenner meg godt igjen i hvordan du har det. Mange klemmer til deg Masse klemmer tilbake, Blåmor Håper alt står bra til hos deg!! Ja, legginga var virkelig ikke noe problem i dag, og det pleier det heller ikke å være normalt sett. Men i dag var han eksemplarisk, han smilte da jeg pusste tennene hans, og han smilte da jeg la han ned (fordi han fikk med seg FIRE tutter i senga ). Hørte litt småklaging innimellom ei stund etterpå, men det er ikke unormalt. Så nå er det bare avslapping resten av kvelden, og jeg tror jeg skal ta tidlig kveld i dag. Får strikke litt og se på tv tenker jeg, og kanskje jeg klarer en kg-fri dag i morgen? Jeg tror jeg skal gjøre et forsøk på det hvertfall, syns tipset til Mayami var ganske så bra, man trenger å koble litt av fra all tenkinga på fødsel osv Nå har jeg jo fått meg sladris da, så om noe skulle skje, så får dere jo vite det uansett Forresten... Jeg har vært treig med å legge ut magebilder, men nå skal jeg klare å legge ut. Dette blei tatt for ei uke siden da, 38+6: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. september 2012 #638 Del Skrevet 4. september 2012 Fytti katta så flott gravid du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. september 2012 #639 Del Skrevet 4. september 2012 Enig med siebaeo flott gravid Herlig at lillegutt var så fornøyd under leggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. september 2012 #640 Del Skrevet 4. september 2012 kjempefin mage og dame! Knallflott gravid, absolutt. Så får vi se hvor lenge DET varer.. graviditeten altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå