Gå til innhold

Katten vår drikker dusjvann!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi har en katt, som smyger seg inn på badet, og drikker vannet som ikke renner ned i sluket! Dette er vann som inneholder shampoo og sikkert barberte hår fra under armene.

Jeg vet ikke hvorfor hun gjør det, og jager henne vekk hvis jeg ser henne gjøre det. Jeg pleier å stenge døren helt, men hun kommer løpende inn igjen etterpå og leter febrilsk etter vannet på gulvet..

Noen ganger hopper hun oppå toalettsetet.

Hva i all verden betyr dette? :o

Hun har jo vann i skålen sin som er rent hver dag!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katta mi gjør d samme....Går så bra så.........Den har aldri blitt dårlig! De er flinke til å regulere selv hva de har godt av el ikke........ Spennende å smake no nytt, tenker jeg.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår gjør akkurat det samme - tror ikke det er så lett å få stoppet den heller!

Den har heller aldri blitt dårlig av det - den tåler det vel rett og slett, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og vannet i skålen du setter frem til den for å drikke inneholder rester av klorin. Lukter og smaker vel bedre når vannet har shampoo og hårrester i seg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det er såå normalt!

Pusen her hjemme er og sånn. Ser ur-komisk ut når hun hopper opp i dusjkabinettet og drikker av hjertens lyst. Selv om det er friskt vann i skåla på kjøkkenet til ehver tid.

Om du er redd for hårrester og shampoo avleiringer så bør du evt skylle dusjen når du / dere er ferdig. Verre er det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut! Når jeg bader, pleier katten min å strekke seg over badekarkanten og slikke skummet. Hun drikker også vannet i sluket i dusjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min pus vil bare ha rennende vann, så når hun går inn i dusjen er det et tegn på at hun er tørst, og at jeg skal skru på vannet. Hun hopper også opp i vasken for å drikke. Det er faktisk veldig sjelden at hun vil ha vannet i skålen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min vil bare ha friskt, rennende vann fra springen. Når hun er tørst hopper hun opp på vasken og mjauer. Jeg har nesten aldri sett at hun har drukket vann fra skåla si (enda det blir skiftet to ganger om dagen og hun får isbiter i om sommeren), men vannet som blir igjen i badekaret derimot, er som champagne og regne tydeligvis for der er hun ivrig. Kommer meg nesten ikke ut av karet før hun er oppi og drikker. Vel bekomme... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hunden min gjør også det, til og med badevannet til sønnen min om han får anledning. De drikker jo sølevann og spiser snø så magene dems tåle det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Mange morsomme historier her. Selv kjenner jeg en katt som også gjør noe litt morsomt. Han foretrekker nemlig vannet nedi doskåla han. Rimelig ekkelt å tenke på egentlig, men det er utrolig komisk å se han stå med alle 4 rundt kantan av doen, lene seg ned og slurpe i seg vann. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Den ene katten min er også veldig fasinert av vannet son renner ned i sluken da jeg dusjer. hun tar opp sluken med klørne,stikker hodet nedi og drikker :D Veldig komisk å se på :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:ler: Han foretrekker nemlig vannet nedi doskåla han. Rimelig ekkelt å tenke på egentlig' date=' men det er utrolig komisk å se han stå med alle 4 rundt kantan av doen, lene seg ned og slurpe i seg vann. :ler:[/quote']

Det er det faktisk noen hundeeiere som trener opp hundene sine til.

For late til å bytte vannet i skåla hele tiden kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt normalt ja,

Katten min slurper i seg restevann fra dusjen og vasken, hopper oppi så fort det blir "ledig". Men det aller beste vannet er tydeligvis det som er i toalettet :roll: Friskt rent vann i vannskålen, nei det er ikke noe serlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min gjør også det! Vannet i dusjen og vasken er veldig interessant!!

Må fortelle en annen ting ang dusj også, vi drev å skulle bytte sand i kassen hans og vi brukte litt lang tid og katten fløy rundt å skrek!

Plutselig gikk han inn i dusjen og satte seg til å tisse der!

Trodde jeg skulle le meg ihjel :hoho::hoho:

Tenkt så snill han var som gikk et sted det bare var å vaske med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
(enda det blir skiftet to ganger om dagen og hun får isbiter i om sommeren),

Du må ikke putte isbiter i vannet til katten din, da er det ikke rart hun ikke vil ha det. Fordi katter er ikke glad i ting som er for kaldt, og da heller ikke kaldt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må fortelle en annen ting ang dusj også, vi drev å skulle bytte sand i kassen hans og vi brukte litt lang tid og katten fløy rundt å skrek!

Plutselig gikk han inn i dusjen og satte seg til å tisse der!

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...