AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 NRKs "Trekant" har skapt drama ved mange norske julebord, allerede... Sjefer har sex med sine ansatte og kolleger har trekanter...: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/690762/ Har dere hatt ville orgier på julebord ennå?
Gjest Eventyr3 Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 hahaha, seriøst? sex-orgie på julebord hahaha. griseflesk var ikke nok altså .
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 hahaha, seriøst? sex-orgie på julebord hahaha. griseflesk var ikke nok altså . Har du vært på noen orgier på jobbens julebord i det siste da? Har vel blitt ganske vanlig nå til dags (se "Trekant" på NRK).
Gjest Eventyr3 Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Har du vært på noen orgier på jobbens julebord i det siste da? Har vel blitt ganske vanlig nå til dags (se "Trekant" på NRK). nei, det har jeg ikke hahaha. og hadde nok heller aldri deltatt i en jule-orgie heller . hvordan kan det være vanlig? de fleste har jo familie osv.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 jeg var på julebord i helgen og skulle tro man var fritt vilt som ny i firmaet.. Grusomt harry..Kunne ikke gå alene til baren en gang uten å bli overfallt av strippende ekle menn.
Alvina Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Nei, jeg har ikke hatt sex på julebordet, men en gang hadde jeg lyst. Et kjedelig liv jeg har.
Gjest Prøvis Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Jobben min har ikke kommet så langt i utviklingen ennå, vi holder oss til flatfylla vi.. Vet ikke helt hva restaurantene vi frekventerer hadde sagt til sexorgier der..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå