Gå til innhold

Biosønn vil bli kinomaskinist


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

For det første, hva afen er en biosønn, eller biomor for den saks skyld?!

For det andre, hva er kinomaskinist?

Og sist men ikke minst, hva er greia med Pet?

OMFG.

Har du hørt om google eller?? Pet er KGs høyt ansette kjæledegge, det er greia, lixom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plutselig gikk det opp for meg! Litt av ett nederlag at en datamann som meg ikke tok det med en gang. :sjenert:

En "biosønn", er selvsagt legmanns versjon av ordet "BIOS"! Eks:"Kan du ta å reflashe den BIOSønn'en her a'!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, hva afen er en biosønn, eller biomor for den saks skyld?!

For det andre, hva er kinomaskinist?

Og sist men ikke minst, hva er greia med Pet?

Biosønn er biologisk sønn, i motsetning til stesønn.

(Det begynnte med at stemødre kalte mødrene til stebarna sine biomor.)

Kinomaskinist er den som sørger for at filmen snurrer og går som den skal.

Pet er kjent for morsomme innlegg her inne, veldig gjerne med mye ironi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig gikk det opp for meg! Litt av ett nederlag at en datamann som meg ikke tok det med en gang. :sjenert:

En "biosønn", er selvsagt legmanns versjon av ordet "BIOS"! Eks:"Kan du ta å reflashe den BIOSønn'en her a'!"

Niks, det betyr at han allerede har utdannet seg til biolog, (de driver med bier på fritiden.), og nå vil han bytte yrke, til Pet sin frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, hva afen er en biosønn, eller biomor for den saks skyld?!-hva er afen?

For det andre, hva er kinomaskinist?- har du tilgang til google sa kan du sjekke der.

Og sist men ikke minst, hva er greia med Pet?

Pet er verdens morsomte , iallefall her inne paa KG:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks, det betyr at han allerede har utdannet seg til biolog, (de driver med bier på fritiden.), og nå vil han bytte yrke, til Pet sin frustrasjon.

That well be. Men en biolog driver ikke med bier på jobben! Der forsker de på kompost (bio = biomasse), log = læren om..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pet: mange av disse lærer seg av hobby etc, men tar kanskje noe lyd&bilde + andre kurs i tillegg.

Hvis det blir for vanskelig å bli kinomaskinist så kan du trøste ham ved å introdusere han til hobby vedr katter og ugler og tiur , f.eks og innmat da. Evt kan du kjøpe han en Opel som kan stå ute i gardenpå tunet full av grus og pukk. Du kan også gi ham tanntråd og vaskepulver til å pusse Opelen med, og gi han litt gele i belønning.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That well be. Men en biolog driver ikke med bier på jobben! Der forsker de på kompost (bio = biomasse), log = læren om..)

:jepp: det er derfor de driver med bier på fritiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: det er derfor de driver med bier på fritiden.

Det er ikke biorøkter han vil bli. Han vil jobbe på biografen. Følg med litt, da. Herrigud. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Jeg har en biosønn på 19 år som har litt lyst til å bli kinomaskinist. Hva slags utdanning tar man da? Er det bra betalt? Som hans biomor vil jeg jo gjerne veilede ham, men dette vet jeg lite om. Er det noen her som kjenner til yrket?

:popcorn:

:fnise:

Anonymous poster hash: 6cbf1...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...