Gå til innhold

Big Horn steak house

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal på Big horn steak house på julebord med jobben. Er vegetarianer og lurer på om noen vet om det er noen muligheter for meg der? Krever så klart ikke noe eget vegetar"kjøtt" og slik, men om det går an å bestille poteter med saus? Suppe? Baguett?

Har naturlig nok aldri vært der. Kikket litt på menyen på nett, men der står det bare flotte kjøttretter:s

Noen med peiling? :) Evnt. tips til hva jeg kan spørre betjeningen om de har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bestiller du kjøtt, tilbehør mm hver for seg. Er ikke som vanlig at man bestiller en biff og så får man resten på kjøpet. Her plukker man selv fra en meny. Du skulle ha gode muligheter for å få nok tilbehør sånn at du også får et greit måltid.

Skrevet

Her bestiller du kjøtt, tilbehør mm hver for seg. Er ikke som vanlig at man bestiller en biff og så får man resten på kjøpet. Her plukker man selv fra en meny. Du skulle ha gode muligheter for å få nok tilbehør sånn at du også får et greit måltid.

Ah, perfekt! Da blir det nok et godt måltid for meg og :)

Gjest Spinell
Skrevet

Du kan også velge salat fra salatbaren som hovedrett hvis du ønsker det. I forrettmenyen har de dessuten løksuppe og gratinerte løkringer.

Skrevet

Den salaten fra salatbaren var en skuffelse. Lite spenstig og spennende.

Skrevet

Endte opp med en bakt potet med bernaisesaus. Spurte egentlig om jeg kunne få poteter med saus (vanlige kokte og mer enn 1), men måtte velge fra listen deres over tilbehør, så da ble det bakt potet. Bestilte baguett ved siden av, så ble da mett:) Maten var god!

Men er nok ikke et sted jeg går igjen mtp at jeg er vegetarianer. Er nok ikke målgruppen deres jeg;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...